دانلود کتاب صوتی سرزمین جدید با صدای حدیث عرب عامری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سرزمین جدید اثر مریلین رینلدز

دانلود و خرید کتاب صوتی سرزمین جدید

معرفی کتاب صوتی سرزمین جدید

کتاب صوتی سرزمین جدید، از مریلین رینلدز، داستان کودکی را روایت می‌کند که همراه خانواده‌اش برای زندگی به کشور دیگری مهاجرت می‌کنند. سارا مسعودی ثابت کتاب سرزمین جدید را فارسی برگردانده است. این اثر محصول انتشارات صوتی آوا رسا است.

درباره‌ی کتاب صوتی سرزمین جدید

خانواده قرار است که به جایی مسافرت کنند. البته این مسافرت، یک سفر معمولی نیست. آن‌ها می‌خواهند برای بهتر شدن اوضاع و شرایطشان به کشور دیگری مهاجرت کنند. به همین خاطر هم باید با هرچیزی که برایشان آشنا است و آن را می‌شناسند خداحافظی کنند و با کشتی از اقیانوس بگذرند. جان و آنی، فرزندان این خانواده هستند و یک روز با قلعه‌ها، خانه‌های روستایی، شهرهای شلوغ، مزرعه‌های کوچک، کارخانه‌ها و درخت‌های سیب خداحافظی کردند و سفر طولانی چهارده روزه‌شان را برای پیدا کردن یک سرزمین جدید شروع کردند. 

کتاب صوتی سرزمین جدید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی سرزمین جدید برای کودکانی که به مدرسه می‌روند و نوجوانان جذاب و شنیدنی است. اگر دور و برتان کودک یا نوجوانی را می‌شناسید که قرار است مهاجرت کند یا مهاجرت کرده است، این کتاب را به او هدیه بدهید.

درباره‌ی مریلین رینلدز

مریلین رینلدز در ۱۳ سپتامبر ۱۹۳۵ در کالیفرنیا آمریکا متولد شد. او که حالا ۸۴ سال سن دارد کتاب‌های بسیاری را برای نوجوانان نوشته و برای جوایز بسیاری نیز نامزد شده است. کتاب‌های او در لیست بهترین کتاب‌ها برای گروه سنی نوجوان در کتابخانه‌ی نیویورک قرار دارد.

جملاتی از کتاب صوتی سرزمین جدید

ارابه در حال عبور از توی دشت بود. صدای آواز خواندن چاوک‌ها که توی علف‌ها نشسته بودند، به گوششان می‌رسید و موش‌های کیسه‌دار از سوراخ‌هایشان بیرون آمدند تا نگاهی به این آدم‌های جدید بیاندازند. مدتی گذشت و یک دفعه یک بز کوهی جلوی گاوها پرید. اما بیگ‌رد و دوست کوچکترش مایک حتی سرشان را هم به سمتش برنگرداندند. یواش یواش ارابه را به سمت جلو می‌کشیدند. ولی سرعتشان مثل سرعت راه رفتن یک آدم عادی آهسته بود. آن‌ها سه روز بعد یک تیرک آهنی را دیدند که مشخص می‌کرد آن جا یک مزرعه است. مادر و پدر از ارابه پیاده شدند. سفر طولانی‌شان بالاخره تمام شده بود و به زمین‌های خودشان رسیده بودند. اولین شب اقامتشان را با چادر زدن وسط گل‌های وحشی گذراندند...

نظرات کاربران

سجاد آذرکمان دخت
۱۳۹۹/۰۹/۲۰

عالی بهترین کتاب

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۴ دقیقه

حجم

۲۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۵۰۰
تومان