دانلود کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن اثر کیارش ساعتچی

دانلود و خرید کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۳۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن

کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن، کتابی شامل تمرین‌هایی برای ریلکس کردن تن و بدن است که می‌توان هر روز از آنها استفاده کرد. دکتر کیارش ساعتچی این کتاب را تالیف کرده است و نسخه‌ی صوتی آن محصول انتشارات نوین کتاب گویا می‌باشد.

درباره‌ی کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن

درباره‌ی تن آرامی یا ریلکسیشن چه می‌دانید؟ آیا از فواید انجام دادن تمرین‌های روزانه برای به آرامش رساندن و ریلکس کردن بدن آگاه هستید؟ در اینکه هر کدام از تکنیک‌ها و فعالیت‌ها، چه اثری روی کدام یک از بخش‌های بدن می‌گذارند و به این ترتیب بدن را به آرامش می‌رسانند، چه می‌دانید؟ ارتباط بین جسم و ذهن بسیار زیاد است. در نتیجه هرقدر جسم ما آرامش بیشتری داشته باشد، ذهن نیز آزادتر است و کارکرد آن بهتر می‌شود. به همین ترتیب اگر در هر روز، چند دقیقه را به انجام تمرین‌های تن آرامی اختصاص دهیم، بعد از مدتی شاهد آرامش و آسایش بیشتر جسمی و ذهنی‌مان هستیم.

دکتر کیارش ساعتچی در کتاب تن آرامی یا ریلکسیشن، تمرین‌هایی را به ما پیشنهاد می‌کنند که با انجام دادن آن‌ها می‌توانیم بدن و جسم و به طبع آن ذهن را به آرامش برسانیم. تمرین‌هایی که در کتاب تن آرامی یا ریلکسیشن آمده است، همراه با توضیحات مفیدی از اثرت انجام تکنیک‌ها بر بخش‌های مختلف بدن کامل شده است. 

کتاب صوتی تن آرامی یا ریلکسیشن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب تن آرامی یا ریلکسیشن برای همه افرادی که دوست دارند تمرین‌های روزانه‌ی ریلکسیشن را انجام دهند و به آرامش جسم و ذهن برسند، کاربردی و مفید است. 

نظرات کاربران

alireza ghasempor
۱۳۹۸/۱۲/۲۲

گویندگی فوق العاده و عالی خیلی خیلی خوب بود من همیشه منتظر همین چیزی بودم واقعا از این برنامه و گوینده ممنونم فوق العاده بود اگر دنبال یه تن آرامی عالی هستین این بهترین برنامه هست بهترین

Par.ya
۱۳۹۹/۰۵/۱۲

اینو داشته باشید روزی دو بار بهش گوش بدید. همه چیز عااااالی ... صدا، گویندگی، موسیقی ... ❤

امیرحسین آرمین
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

خیلی عالی بود من افسردگی دارم تقریبا اما برای چند دقیقه هم که شده فراموش کردم همه چیرو

hosein_1983
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

🌿🌹🌿 بسیار عالی ، سپاس از دکتر ساعتچی فقط اینکه ، گفتارشون برای آرام کردن بعضی از عضلات ، فاصله ی زمانی کمی بینشون بود ، به نظرم اگه چند ثانیه بینشون فاصله مینداختن بهتر میشد 🌿🌹🌿

m.norouzi
۱۳۹۸/۰۸/۲۷

اقا عالی عالی. خودم مدیتیشن کردم و راضی ام

amanloo
۱۴۰۰/۰۲/۲۵

یک فایل صوتی با زمینه موسیقی بی کلام را بجای کتاب جا زدند, اصلا ارزش خرید نداره. مشابه همین فایل و حتی بهتر از آن را می توان بصورت رایگان از اینترنت دانلود کرد.

کاربر ۱۳۳۹۷۸۴
۱۳۹۹/۰۴/۰۱

بسیار عالیه،انجامش رو به همه پیشنهاد میکنم.

Mohsen Rajabpour
۱۴۰۰/۱۰/۱۶

فقط به دلیل گرون بودن توصیه نمی کنم

maryam mafakheri
۱۴۰۰/۰۲/۰۱

عالی، البته کتابی با تمرین های متعدد نیست بلکه نیم ساعت تمرین ریلکسیشن است که می توان هر روز دوباره آنرا شنید و از آن استفاده کرد.

mahya
۱۳۹۹/۰۵/۲۲

فوق العاده و بسیار کاربردی برای مدیریت خشم و کاهش استرس👌

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۲۷٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان