دانلود کتاب صوتی خفاش‌ها با صدای امیرحسین صداقتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خفاش‌ها اثر راجر جنراتزو

دانلود و خرید کتاب صوتی خفاش‌ها

معرفی کتاب صوتی خفاش‌ها

کتاب صوتی خفاش‌ها اثر راجر جنراتزو، توسط محمد طالشیان ترجمه شده و امیرحسین صداقتی راوی این کتاب صوتی است. این کتاب اطلاعات مفید بسیاری درباره‌ی خفاش‌ها، پستانداران عجیب ناآشنا برای کودکان دارد.

کتاب صوتی خفاش‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مناسب گروه‌های سنی الف و ب است و به زبانی ساده و روان کودکان را با این گونه از پستانداران آشنا می‌کند. نشر آوارسا با همکاری گویندگان مجرب، کتاب‌های صوتی بسیاری در گروه کودک و نوجوان منتشر کرده است.

جملاتی از کتاب صوتی خفاش‌ها

همه‌ی ما آن‌ها را موجوداتی ترسناک و خون‌آشام می‌دانیم ولی آن‌ها موجوداتی بی آزار هستند. در طول شب پرواز می‌کنند، در طول روز برعکس می‌شوند و می‌خوابند. فکر می‌کنید دارم در مورد چه موجودی حرف می‌زنم؟ خفاش‌ها. به مدت چندین سال، مردم بر این باور بودند که خفاش‌ها موجوداتی هستند که خون‌شان رو می‌خورند و بیماری‌های زیادی را انتقال می‌دهند؛ در صورتی‌که تعداد کمی از خفاش‌ها خون موجوداتی مثل گاو را می‌مکند و آسیبی به آدم‌ها نمی‌زنند. جالب است بدانید که خفاش‌ها حدود یک چهارم پستانداران دنیا را تشکیل می‌دهند.

دانشمندان خفاش‌ها را به دو دسته‌ی اصلی تقسیم کردند: خفاش‌های میوه خوار و خفاش‌های کوچک. خفاش‌های میوه خوار یا بزرگ خفاش‌ها چشم‌های تیزتر و اندازه‌ی بزرگ‌تری دارند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان