دانلود رایگان کتاب صوتی هوش مالی (خلاصه کتاب)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هوش مالی (خلاصه کتاب) اثر کارن برمان

دانلود و خرید کتاب صوتی هوش مالی (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی هوش مالی (خلاصه کتاب)

کتاب گویای «هوش مالی: راهنمایی برای مدیران جهت دانستن آن چیزی که مقصود واقعی اعداد است» نوشته کارمن برمن یکی از بهترین و واضح‌ترین کتاب‌های راهنمای موجود در بازار در زمینه‌ی اعداد است.

«هوش مالی» به مدیران واقع بین، این اعتماد را می‌دهد که معنای حقیقی اعداد را دریابند و همچنین به آنان کمک می‌کند که در هرروز کاری خود به سطحی جدید دست یابند.

از زمان انتشار کتاب «هوش مالی» در سال ۲۰۰۶، این کتاب در بین مدیرانی که نیازمند توری در بین اعداد هستند، محبوب گردیده است.

این کتاب در دسترس، به دور از کلمات سخت و پیچیده شامل داستان هایی واقعی از شرکت‌ها است.

شرکت ها از مدیران انتظار دارند که از داده‌های مالی استفاده نمایند تا منابع را اختصاص دهند و بخش‌ها را کنترل کنند. اما بسیاری از مدیران نمی توانند یک ترازنامه (یک صورت وضعیت مالی که دارائی ها، تعهدات مالی و ارزش خالص در یک تاریخ معین را نشان می دهد) را بخوانند، یک نسبت نقدینگی را تشخیص دهند، و نمی‌دانند چگونه برگشت یک سرمایه را محاسبه کنند. بدتر از همه، آنها هیچ ایده‌ای از اینکه اعداد از کجا می‌آیند و چقدر اعتبار دارند. در «هوش مالی» کارن برمن و جو نایت اصول مالی را به صورتی ساده آموزش می‌دهند.

کارن برمن و جو نایت، صاحبان مؤسسه سواد تجارت Los Angeles-based هستند و ده‌ها هزار مدیر را در بسیاری از سازمان‌های رهبری، آموزش داده‌اند.

نظرات کاربران

ashik
۱۳۹۷/۱۲/۰۱

جالب نبود. نه محتوا نه خوانش

احمد
۱۳۹۸/۰۱/۱۸

کاملا فاقد کیفیت بود

سجاد ویسانیان
۱۳۹۸/۰۸/۲۵

خیلی خیلی خواننده ضعیف بود و کتاب هم خوب خلاصه نشده بود

مصطفی
۱۳۹۸/۰۲/۲۷

در مورد خود کتاب قبلا خوانده بودم ودنبال ترجمه اش بودم ولی این کار به هیچ عنوان خلاصه نبود. چرا طاقچه کتابهایی که میفروشد را یک بررسی کوچک نمی کند. یک دور گوش دادن فایل ۲۰ دقیقه ای برای هرکسی

- بیشتر
Savash
۱۴۰۲/۱۱/۲۸

برای افرادی که به تازگی می‌خواهند شرکت خود را راه اندازی کنند و با مسایل مالی آشنا نیستن مفید هست

کاربر 670593
۱۴۰۲/۱۰/۱۳

خوب

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان