دانلود کتاب صوتی فروش موفق با صدای محمد یزدانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فروش موفق اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی فروش موفق

معرفی کتاب صوتی فروش موفق

«برایان تریسی» نویسنده و سخنران انگیزشی در زمینه بهبود مهارت‌های حرفه‌ای و خودیاری، در یک خانواده فقیر به دنیا آمد. پدرش کار دائمی نداشت و نمی‌توانست هزینه‌های جاری زندگی را به آسانی تامین کند. به همین دلیل برایان و سه برادرش با کمک نهادهای خیریه تحصیل کردند و او همیشه تلخی فقر را در زندگی خود حس می‌کرد. در کتاب صوتی «فروش موفق» می‌شنویم که مهارت‌های فروش از گذشته تا دنیای پر رقابت امروز چه تغییراتی کرده و فروشنده چطور باید در این بین گستردگی تنوع محصولات در این عصر، فروش بیشتری داشته باشد. تریسی با شعار «مطالعه کن، گوش کن و پیوسته بیاموز و رشد کن» به موفقیت‌های زیادی دست یافت. تریسی می‌گوید: «هیچگاه اجازه ندهید خودروی شما حرکت کند بدون اینکه در طی آن چیزی بیاموزید. هر کتاب یا همایشی، به صورت صوتی در دسترس شماست!» نخستین شغل پس از این سفرها، فروشندگی بود. تریسی درباره مهارت‌های فروش مطالعه و تحقیق کرد و در طول چندین سال کار جدی و مطالعه فرایندهای مرتبط با فروش، در چندین شرکت بزرگ، تجارب خود در زمینه‌های مدیریت و فروش را گردآوری و تدوین کرد. او آموخته‌هایش را ساماندهی و یک ساختار مشاوره‌ای را بر اساس آن پایه‌ریزی کرد. در این کتاب اسرار فروش موفق را از زبان او می‌شنویم. او به خوش بین و سرزنده بودن، همینطور کنترل ذهن به سمت موفق بودن تاکید زیادی می‌کند.
معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

امیر رضا
۱۴۰۱/۰۶/۲۶

ب نظرم عالیه

کاربر 4953262
۱۴۰۲/۱۱/۱۲

عالی

Simin Mohabbat
۱۴۰۱/۱۰/۱۹

گویندگی بشدت افتضاح است بطوری که شنونده اصلا متوجه حق مطلب نمیشود (سرعت بالای خوانش گوینده+لحن نامناسب و آهنگ های اضافه دادن به متون که مناسب این‌چنین مضامین علمی و آموزشی نیست)

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان