دانلود کتاب صوتی مویه در مه با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مویه در مه اثر علی آقا غفار

دانلود و خرید کتاب صوتی مویه در مه

معرفی کتاب صوتی مویه در مه

کتاب صوتی مویه در مه نوشتهٔ علی آقا غفار و مرضیه رافع و سهیلا راجی کاشانی و فاطمه حسنوند و سیدمهدی موسوی تبار است. گروه گویندگانْ گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات صباح آن را منتشر کرده است؛ کتابی دربردارندهٔ یک رمان معاصر و ایرانی.

درباره کتاب صوتی مویه در مه

کتاب صوتی مویه در مه (برخی از زندگی‌ها پیش از پایان تمام می‌شوند!) یک رمان معاصر و ایرانی را در بر گرفته است؛ در واقع این اثر را چند داستان تشکیل داده است که یک اثر واحد را به وجود آورده‌اند. فصل‌های این رمان عبارتند از «روز شب»، «سیاه، قرمز، خاکستری»، «من نامه‌هایم هستم»، «یک روز کوتاه، مثل عمر» و «ارتفاع نزدیک». داستان‌های این کتاب صوتی بر مبنای روایتی واقعی شکل گرفته است که راوی آن، روزگاری از جوانی خود را با لایه‌لایه و افت‌وخیزهای سرگذشت یک خانواده سپری کرده است. چاپ پنجم این کتاب (رمان مشترک پنج اهل قلم) در سال ۱۴۰۲ منتشر شده است.

شنیدن کتاب صوتی مویه در مه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مویه در مه

دختر جوان دوست دارد نویسنده‌‌ی بزرگی شود و نوشتن خاطرات را شروع مناسبی برای این کار می‌داند. «روزهـای آخـری کـه اوایـل شـهریور بـود و هنـوز در ایـران بودیـم و داشـتیم بـاروبندیـل سـفرمان را جمـع‌‌وجـور می‌‌‌کردیـم، به سـعیده گفتم کـه آرزو دارم نویسـنده شوم.»

من نامه‌هایم هستم: سلام حبیب آقا! با این‌‌که فقط چندسـاعتی از آخرین دیدارمان در کلاس و دانشـکده می‌‌گذرد، ولی انگار خیلـی‌‌وقت است کـه از هم دوریم. نوجوان کـه بودم، عشـق را واژه‌‌ای سـاختگی و ملعبـه‌‌ی جوانـان می‌‌دانسـتم، ولـی حـالا بسیار هم زیباست. شاید حس می‌‌کنم نوع والایی از آن وجود دارد که اتفاقاً با این احساس، آینـده‌‌ای زیبا بـرای خودمان تصـور می‌‌‌کنـم؛ خانـه‌‌‌ای رؤیایـی و خانـواده‌‌ای خوش‌‌بخت کـه بـه‌‌‌سوی تعالـی و تکامل حرکـت می‌‌کند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۶۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۲۶۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان