دانلود کتاب صوتی اتاقی در هتل پلازا با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اتاقی در هتل پلازا اثر نیل سایمون

دانلود و خرید کتاب صوتی اتاقی در هتل پلازا

نویسنده:نیل سایمون
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اتاقی در هتل پلازا

کتاب صوتی «اتاقی در هتل پلازا» نوشتهٔ نیل سایمون و ترجمهٔ شهرام زرگر است. گروهی از گویندگان در نشر واوخوان این اثر صوتی را تولید کرده‌اند.

درباره کتاب صوتی اتاقی در هتل پلازا

اتاقی در هتل پلازا نمایشنامه‌ای کمدی است که در هتل پلازا نیویورک جریان دارد و به موضوعاتی چون عشق، ازدواج و روابط انسانی از طریق ۳ پردهٔ جداگانه می‌پردازد. هر پرده، زوج‌های مختلفی را در لحظات سرنوشت‌ساز زندگی‌شان در یک سوئیت هتل نشان می‌دهد و ترکیبی از طنز و درام را ارائه می‌دهد که سایمون به آن معروف است. بررسی پیچیدگی‌های روابط انسانی از طریق طنز و تصویرکردن لحظات تأمل‌برانگیز از ویژگی‌های این نمایشنامه است. در هر پرده شاهد ترکیب منحصربه‌فردی از طنز و بینش نیل سایمون دربارهٔ وضعیت بشر هستیم. 

کتاب صوتی اتاقی در هتل پلازا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دوستداران تئاتر کلاسیک پیشنهاد می‌شود.

درباره نیل سایمون

نیل ماروین سایمون (Neil Marvin Simon) در ۴ ژوئیه ۱۹۲۷ به دنیا آمد و در ۲۶ اوت ۲۰۱۸ درگذشت. او نمایشنامه‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس مشهور آمریکا و یکی از سرشناس‌ترین نمایشنامه‌نویسان جهان و نیز تاریخ برادوی بود. با وجود شهرتِ نیل سایمون به‌عنوان کمدی‌نویس، در برخی از نمایشنامه‌هایش، به‌ویژه «سه‌گانهٔ اوژن» و «پسران آفتاب» به تجارب آمریکاییانِ یهودی‌تبار در قرن بیستم پرداخته است. سایمون در سال ۱۹۹۱، جایزهٔ پولیتزر را برای نمایشنامهٔ «گم‌شده در یانکر» دریافت کرد. او در دوران فعالیتش آثار متعددی نوشت که برخی از آن‌ها به پارسی هم ترجمه شده‌اند. بیشتر از هر نمایشنامه‌نویس آمریکایی دیگری آثار پرتماشاگر و پرفروش نوشته و همچنین رکورد بیشترین تعداد اجرای صحنه‌ای نمایشنامه‌های یک نویسنده در تالارهای آمریکا از آن او بوده است. سایمون در سال‌های حیاتش شهرت و موفقیتی کم‌نظیر به دست آورد و تنها نمایشنامه‌نویسی به شمار می‌رود که نامش در زمان حیاتش بر یک تالار تئاتر در برادوی گذاشته شد. نیل سایمون در مقام موفق‌ترین نمایشنامه‌نویس تجاری تاریخ آمریکا هم در کیفیت و هم در کمیت، توانست مسائل جدی زندگی روزمره را به‌شیوه‌ای هنرمندانه در قالب کمدی به خوانندگان و تماشاگران نمایشنامه‌هایش ارائه کند و از این طریق جایگاه اجتماعی تازه‌ای به کمدی بخشد. سایمون در کمدی‌هایش به‌جای رویارویی با جامعه به‌شیوه‌ای سیاسی، تمایل دارد صرفاً انسان‌ها را همان‌گونه که هستند به نمایش بگذارد؛ با نقاط ضعف و غرابت‌ها و رفتارهای بی‌معنایشان. از نمایشنامه‌های نیل سایمون می‌توان به «عاقبت عشاق سینه‌چاک»، «پسران آفتاب»، «پابرهنه در پارک»، «پزشک نازنین» و «اتاقی در هتل کالیفرنیا» اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۰۰۰
۳۹,۹۰۰
۳۰%
تومان