دانلود کتاب صوتی کتابماه صوتی روان‌شناسی ورزش (شماره اول) با صدای مهرشاد نادری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابماه صوتی روان‌شناسی ورزش (شماره اول) اثر علی شمیسا

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابماه صوتی روان‌شناسی ورزش (شماره اول)

معرفی کتاب صوتی کتابماه صوتی روان‌شناسی ورزش (شماره اول)

مجله صوتی کتابماه روان شناسی ورزش (شماره اول) اثری به سردبیری علی شمیسا و گردآوری رویا کیوانی است. مهرشاد نادری و اعظم فراهانی و مبینا فلاح زاده و امین پاشا و پریزاد میربابایی و امیر حسین دیو سالار و رویا شهرام گویندگی این مجموعه مقالهٔ صوتی را انجام داده‌اند و نشر روانشناسی جامعه آن را منتشر کرده است. این کتابماه، شمارهٔ اول مرجعی تخصصی در موضوع روان‌شناسی ورزش است که با همکاری گروه تولید البسه ورزشی داریک منتشر شده است.

درباره مجله صوتی کتابماه روان شناسی ورزش (شماره اول)

 در تهیهٔ این مجموعه تلاش شده است مقالات علمی و به‌روز این موضوع در یک بسته‌بندی صوتی ارائه شود و به دست مربیان ورزش و ورزشکاران علاقه‌مند به حوزهٔ روان شناسی ورزش برسد. این کتابماه مقاله‌محور است و مطالب آن هرچند تخصصی و علمی است اما با زبانی ساده و روان بیان می‌شود. 

مجله صوتی کتابماه روان‌شناسی ورزش (شماره اول) به موضوعی پرداخته است که سال‌های زیادی از توجه به این رشته نمی‌گذرد و همان طور که از نام اولین مقالهٔ این اثر نیز بر‌می‌آید، روان‌شناسی ورزش حلقه مفقودهٔ ورزش کشور ما است. این مجلهٔ صوتی که مقالات مرتبط دیگری را نیز به زبان تخصصی و درعین‌حال ساده در خود جا داده است، سؤالات و دغدغه‌های مخاطبین در حوزهٔ روان‌شناسی ورزش را دربر دارد.

شماره‌های دیگر این کتابماه نیز به صورت سریالی منتشر خواهد شد و در هر شماره پاسخ به پرسش‌هایی که دغدغهٔ روزانهٔ ورزشکاران و مربیان است در اولویت قرار دارد که این مهم توسط تیمی متخصص انجام خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این کتابماه می‌توان به تنوع موضوعات جذاب و کاربردی روان‌شناسی ورزش و مقالاتی اشاره کرد که معمولاً تاریخ مصرف ندارند. تلاش کتابماه این است که به واکاوی مفاهیم پایهٔ روان‌شناسی ورزش بپردازد و به مرور زمان بتواند به‌عنوان مرجعی تخصصی در موضوع روان‌شناسی ورزش در ایران پاسخگوی نیاز اهالی این حوزه باشد.

شنیدن مجله صوتی کتابماه روان شناسی ورزش (شماره اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه دربارهٔ موضوعات مربوط به روان‌شناسی و ورزش پیشنهاد می‌کنیم. همچنین مباحث آن می‌تواند به برخی نیازهای مربیان ورزش و علاقه‌مندان به مفاهیم علمی روان شناسی ورزش پاسخ گوید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۵۵۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۵,۵۰۰
تومان