دانلود کتاب صوتی دستکش پشمی با صدای حوری خجسته بخت + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دستکش پشمی اثر یان برت

دانلود و خرید کتاب صوتی دستکش پشمی

معرفی کتاب صوتی دستکش پشمی

کتاب صوتی دستکش پشمی نوشتهٔ یان برت و ترجمهٔ سالی صالحی است. گویندگی این داستان را حوری خجسته بخت انجام داده و انتشارات شکلات آن را روانهٔ بازار کرده است؛ برای کودکان ۳ تا ۸ سال.

درباره کتاب صوتی دستکش پشمی

کتاب صوتی دستکش پشمی حاوی یک داستان کوتاه کهن است که بازنویسی شده است. پسری به نام «نیکی» دلش دستکش‌های نو و سفید می‌خواهد. مادربزرگ می‌پذیرد و برایش دستکش‌های سفید می‌بافد. نیکی برای بازی بیرون از خانه می‌رود و یکی از دستکش‌هایش را در برف گم می‌کند. اتفاقات جالب و عجیب داستان از لحظۀ افتادن دستکش در برف آغاز می‌شود؛ چون دستکش پشمی سفید میزبان چندین حیوان می‌شود. ابتدا یک موش کور دستکش را می‌بیند و داخل آن می‌رود. ازآنجایی‌که جای گرم و نرمی است، خرگوشی هم خودش را از پا وارد دستکش می‌کند. در کمال تعجب یک جوجه‌تیغی، یک جغد و بعد هم یک خرس خودشان را به‌زور در این دستکش جادویی جا می‌کنند. در نهایت یک موش کوچک وارد دستکش می‌شود و اوج داستان را رقم می‌زند. دستکش پشمی یکی از افسانه‌های محلی معروف اوکراین است که یان برت آن را بازنویسی کرده است. یک قصه با حال‌وهوای زمستانِ برفی اوکراین، جزو زیباترین افسانه‌های کودکان شمرده می‌شود. این افسانۀ جالب و بامزه هم عجیب است و هم باعث خنده می‌شود؛ برای همین موردتوجه کودکان قرار گرفته است.

شنیدن کتاب صوتی دستکش پشمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کودکان ۳ تا ۸ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دستکش پشمی

«روزی روزگاری، پسری به اسم نیکی بود که دوست داشت دستکش‌های نو داشته باشه، دستکش‌ها پشمی که به سفیدی برف باشن. اولش مادربزرگش نمی‌خواست دستکش سفید براش ببافه. بهش نصیحت کرد و گفت: اگه دستکش هات توی برف‌ها بیفته هیچ‌وقت نمی‌تونی پیداشون کنی ها. اما نیکی دستکش پشمی سفید می‌خواست و بالاخره هم مادربزرگش یه جفت براش بافت. بعد از اینکه مادربزگ بافتن دستکش‌ها رو تموم کرد به نیکی گفت: وقتی برگشتی خونه، اول نگاه می‌کنم ببینم صحیح و سالمی یا نه،‌اما بعدش نگاه می‌کنم ببینم هنوز اون دستکش‌های سفیدت رو داری یا نه»

نظرات کاربران

کاربر 8088683
۱۴۰۲/۱۱/۲۹

به نظر بنده کتاب جذابی هست، پر از تصویر و ذهن رو به تکاپو وا می داره در کل جالبه

زمان

۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ دقیقه

حجم

۱۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۲۰۰
تومان