دانلود کتاب صوتی امید تازه با صدای مریم باقری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی امید تازه اثر گلنیس نلیست

دانلود و خرید کتاب صوتی امید تازه

نویسنده:گلنیس نلیست
گوینده:مریم باقری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی امید تازه

کتاب صوتی امید تازه نوشتهٔ گلنیس نلیست و ترجمهٔ فاطمه مهدیان و با صدای مریم باقری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی امید تازه

موش کوچولو توی لانه‌اش در زیرزمین دراز کشید و سرش را هم بین پنجول‌هایش گرفت. او خیلی خوشحال نیست. یعنی چی شده؟

مامان می‌گوید که او به امید نیاز دارد اما آخه موش کوچولو از کجا می‌تواند امید را پیدا کند؟

برخی از جملاتی که در تمجید این کتاب گفته شده است:

اسکول لایبری ژورنال (School Library Journal): این کتاب تاکید می‌کند که مباحث مربوط به هوش اجتماعی باید در صدر مباحث آموزشی قرار بگیرند، این کتاب در بسیاری از کتاب‌خانه‌ها برای خودش جا پیدا می‌کند.

جوآنا رولاند، نویسنده (Joanna Rowland): این کتاب می‌تواند برای آموزگاران بهترین انتخاب باشد تا در مباحث هوش اجتماعی، فصل‌ها و چرخه‌حیات از آن استفاده کنند. همه‌ٔ ما باید این کتاب امید‌بخش را بخوانیم.

متیو پاول ترنر، نویسنده (Mattew Paul Turner): یک داستان فوق‌العاده برای کشف زیبایی و نور در میانه‌ٔ تاریکی‌ها و ناامیدی‌ها، این کتاب هدیه‌ای برای پدر و مادرها و فرزندان است. تصاویر کتاب واضح و شفاف است و مفهوم امید را به‌گونه‌ای که برای کودکان قابل‌فهم باشد بیان می‌کند. مول کوچولو برای خانواده‌ها عشق، کنجکاوی ،نور و روشنایی را به ارمغان می‌آورد.

شنیدن کتاب صوتی امید تازه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر در این دوران آشفته، دنبال امید هستید، این کتاب را برای فرزندتان تهیه کنید. پیام این کتاب در عین سادگی تاثیرگذار است و به همه امید می‌بخشد.

این کتاب از آن دست کتاب‌های چندلایه است که برای همه‌ٔ افراد در هر رده‌بندی سنی، می‌تواند مفید باشد. وقتی مول کوچولو در زیرزمین ناراحت و غمگین نشسته است، مادرش به او نشان می‌دهد که چگونه به دنبال امید بگردد؛ او نشانه‌های بهار را همه‌جا می‌بیند. امید را همه‌جا می‌توان دید: از زیر خاک تا شاخه‌های درختان.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۷ دقیقه

حجم

۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ دقیقه

حجم

۹٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان