دانلود کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ اثر الکساندرا کلانتای

دانلود و خرید کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ

معرفی کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ

کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ نوشتهٔ الکساندرا کلانتای و ترجمهٔ مهدی غبرایی است. فریبا فصیحی گویندگی این رمان صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ

کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ، رمانی از نویسنده و سیاستمدار روس، الکساندرا کلانتای است. ماجرای این رمان در سال‌های ارتجاع وحشیانهٔ تزاری که انقلاب ۱۹۰۵ را در پی داشت اتفاق می‌افتد. قصه به گروهی از انقلابیون مربوط می‌شود که در فرانسه، در تبعید به سر می‌بردند. «ناتاشا» زنی مستقل و یک فعال سیاسی است که پس از جدایی ۷ماهه از معشوق، به‌دعوت او پاسخ می‌دهد و به شهری می‌رود که مردش برای کار تحقیقاتی قرار است یک‌وماه‌ونیم آنجا بماند. ناتاشا که تازه دارد به این جدایی و مصیبت‌های آن عادت می‌کند و به زندگی و شور سیاسی‌اش بازمی‌گردد، با این سفر دوباره، پا به آستانهٔ تردید، اضطراب و ناامیدی می‌گذارد.

شنیدن کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر روسیه و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره الکساندرا کلانتای

الکساندرا کلانتای در ۳۱ مارس ۱۸۷۲ به دنیا آمد و در ۹ مارس ۱۹۵۲ درگذشت. او یک انقلابی بلشویک، مبارز و مدافع حقوق زنان و اولین سفیر زن جهان بود. او طرفدار عشق آزاد بود و مطالب بسیاری دربارهٔ زنان و مسائل اجتماعی دیگر نوشت. در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی، بیرون از اتحاد شوروی، نظرات بسیاری به الکساندرا کلانتای به‌عنوان تئوریسیون آزادی زنان و انقلاب جنسی جلب شد. رمان «عشق و دیگر هیچ» یکی از آثار مکتوب اوست.

بخشی از کتاب صوتی عشق و دیگر هیچ

«موقع جدایی هر دو باوقار قسم خوردند که همهٔ ارتباط‌ها را قطع کنند؛ قرار بود نه نامه‌ای در بین باشد و نه کوششی برای دیدار. وقتی ناتاشا گفته بود: «هرگز، هرگز. فراموش کن که من در جایی روی کرهٔ زمینم و اگر به من احتیاج داشته باشی ...» داستان کلانتای به زمان و مکان خاصی اشاره نمی‌کند. تنها می‌دانیم که در فرانسه اتفاق می‌افتد و در سال ۱۹۰۵. شاید این ویژگی می‌خواهد بگوید که این داستان یا امثال این داستان‌ها در همه جای دنیا ممکن است رخ دهد و وجود آدم‌ها است که به مکان معنا و مفهومی ویژه می‌دهد. قهرمان زن داستان به هیچ وجه آسیب‌پذیر و شکننده نیست و مخاطب را وادار به پذیرش خود می‌کند. او نماد استقامت زن نوگرا و آگاه است. کلانتای درباره این اثر و شخصیت آن می‌گوید: «واقعیت خشن هر چه کمتر سوزناک شود و روان‌شناسی زن هرچه واقعی‌تر ارائه شود، با تمام کشاکش‌ها، سردردها و بلندپروازی‌ها، همه مشکلات، تناقض‌ها و پیچیدگی‌ها، برای تصویر معنوی زن نو و بررسی آن دستمایه غنی‌تری در اختیار خواهد داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۳۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۳۳۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۷,۰۰۰
تومان