دانلود کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبولی (درس ۱۶ تا ۳۰) با صدای محسن معرفی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبولی (درس ۱۶ تا ۳۰) اثر زینب تیموری

دانلود و خرید کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبولی (درس ۱۶ تا ۳۰)

معرفی کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبولی (درس ۱۶ تا ۳۰)

کتاب صوتی آموزش زبان ترکی استانبولی (درس ۱۶ تا ۳۰) را زینب تیموری ترجمه کرده است و آن را با صدای محسن معرفی می‌شنوید. این کتاب اصول یادگیری ترکی استانبولی به شیوه‌ای متفاوت و آسان با متد پیمزلر است.

درباره کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی (درس ۱۶ تا ۳۰)

بسیاری از افراد هستند که به دلیل شغلشان و یا برای تحصیل و حتی تفریح به ترکیه سفر می‌کنند. اکثر ما هم حداقل یک بار به ترکیه رفته‌ایم و نکتهٔ جالب این بوده که این زبان با زبان آذری خودمان فرق بسیاری دارد. برای همین هم کلاس‌های زبان ترکی این روزها بسیار رونق دارد و شلوغ می‌شود. ما می‌خواهیم در این کتاب روشی را برای آموزش زبان ترکی استانبولی پیش ببریم که نیازی به ثبت‌نام در کلاس‌ها و انجام‌دادن تکالیف زیادی ندارد. فقط باید روزی نزدیک به نیم‌ساعت موقع رفت‌و‌آمد و یا کارهای خانه این آموزش‌ها را گوش کنید.

بعد از ۱۵ روز خواهید دید که چقدر این روش در یادگیری زبان مؤثر بوده و می‌توانید ترکی استانبولی را تا حد خوبی بفهمید و صحبت کنید. روشی که در این کتاب از آن استفاده شده برگرفته از آموزش‌های پروفسور پیمزلر است که با این روش تونسته زبان‌های مختلف دنیا را به میلیون‌ها نفر آموزش بدهد و امتحانش را از این نظر پس داده است. اگر دوست دارید یادگیری زبان ترکی استانبولی را شروع کنید، این کتاب صوتی را از دست ندهید.

این روش شامل فایل‌هایی است که سعی دارد روش یادگیری زبان مادری را برای هر شخصی تداعی کند به این صورت که نوزاد وقتی که متولد می‌شود، تا چند وقت فقط گوش می‌کند تا همهٔ آوا‌ها و صدا‌ها را یاد بگیرد و بعد از مدتی شروع می‌کند به تکرار کلماتی که شنیده و بعد از چند وقت که به مدرسه رفت شروع می‌کند به خواندن و در آخر هم نوشتن. این دقیقا برعکس روشی هست که در مدرسه با آن آموزش می‌دیدیم و علت اصلی‌ای که زبان را در مدرسه به‌خوبی یاد نگرفتیم همین است.

همیشه این نکته بلای آموزش زبان ترکی استانبولی است که وقتی مطلبی را یاد می‌گیریم، چون از آن مطلب و کلمه استفاده نمی‌کنیم، آن مطلب به حافظهٔ کوتاه‌مدت ما می‌رود و خیلی زود فراموشمان می‌شود. هدف دیگری که این روش دنبال می‌کند این است که با تکرار موارد آموزش دیده در هر درس در درس بعدی، مطالب را ملکهٔ ذهن کند.

شنیدن کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی (درس ۱۶ تا ۳۰) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یاد گرفتن این زبان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

کاربر ۶۲۹۲۶۳۱
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

خیلی خوبه با اینکه بلد بودم ولی به آموخته هام اضافه کرد

مهدی مهرانی
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

کتاب خوبیه ، بهتر از اون طاقچه می باشد

زمان

۶ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان