دانلود کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم) با صدای پیمان رومی زاده + نمونه رایگان
کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم) اثر پیمان رومی زاده

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم)

معرفی کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم)

کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم) حاصل نگارش و گویندگی پیمان رومی زاده و فرناز حسام است و انتشارات توان طب آن را منتشر کرده است.

این کتاب فقط در یک دستگاه (یا گوشی موبایل و یا ویندوز و یا...) قابل‌دریافت است و نمی‌توان از آن به‌طور هم‌زمان در چند دستگاه استفاده کرد.

درباره کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم)

ما انسان را به‌صورت موجودی دوپا در نظر می‌گیریم که با دو دست و توانایی‌های دیگرش می‌تواند از عهدهٔ کارهایش برآید، اما در عمل ممکن است این اتفاق نیفتد. برای همهٔ ما ممکن است چه به‌صورت مادرزادی و چه بر اثر حادثه و یا حتی کهولت سن، اتفاقی بیفتد که برخی توانایی‌هایمان را از دست بدهیم. کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم) به همین موضوع پرداخته است. معلولیت فقط مسئلهٔ یک فرد نیست، بلکه مسئلهٔ تمام جامعه است و همهٔ آحاد یک جامعه باید خود را درگیر آن بدانند و برای رفع مشکلات افراد دارای معلولیت از هر تلاشی مضایقه نکنند و به آن‌ها امید ببخشند. تعرف واژهٔ توان‌بخشی نقطهٔ آغاز مناسبی برای رسیدن به این هدف است. این کلمه از دو بخش تشکیل شده است؛ بخش اول به‌معنای دوباره است و بخش دوم به‌معنای توانمندسازی است؛ بنابراین معنای کامل و دقیق آن در زبان فارسی بازتوانی خواهد بود، اما به‌علت فراگیرشدن اصطلاح توان‌بخشی در همه جا از این واژه استفاده می‌شود. این روزها خوشبختانه این طرز فکر وجود دارد که افراد داری معلولیت، با وجود محدودیت‌های خود، قادر به بروز شایستگی‌های جسمی و ذهنی هستند و می‌توانند به‌صورت فعال در امور اجتماعی فعالیت کنند و نقص عضو نمی‌‌تواند مانعی در این مسیر ایجاد کند. طب فیزیکی و توان‌بخشی یکی از اقدامات مؤثر در راستای توانمندکردن افراد دارای معلولیت است.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه نکات طب فیزیکی و توانبخشی برادوم ۲۰۲۱ (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به کسانی که در زمینهٔ طب فیزیکی و توان‌بخشی فعالیت می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۹۵۵۱۱
۱۴۰۲/۰۴/۱۵

خوب بود ولی اگه همه‌ش ویس دکتر رومی زاده بود بهتر بود.

زمان

۱۵ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۸۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۸۲۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵۰,۰۰۰
تومان