دانلود کتاب صوتی تلافی با صدای مهسا احمدپور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تلافی اثر سیمین شیردل

دانلود و خرید کتاب صوتی تلافی

نویسنده:سیمین شیردل
انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۷از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تلافی

کتاب صوتی تلافی نوشتهٔ سیمین شیردل با صدای مهسا احمدپور در استودیو نوار منتشر شده است. سیمین شیردل پیش از این کتاب‌های «آرام»، «امشب»، «ساعت دلتنگی» و «مهر من» را منتشر کرده است. 

درباره کتاب صوتی تلافی

رمان صوتی تلافی داستان عشق دختری محجوب به نام حمیرا به پسر ناپدری‌اش، امید، است. عشق دوطرفهٔ حمیرا و امید با مشکلات و سختی‌های بسیاری گره خورده است.

داستان کتاب صوتی تلافی از جایی شروع می‌شود که مادر حمیرا تصمیم دارد ازدواج کنند. رمان با جملهٔ «مامان میخواد ازدواج کنه...» شروع می‌شود. حمیرا با ازدواج مجدد مادرش مخالف است اما این ازدواج اتفاق می‌افتد. با جلو رفتن داستان امید (پسر ناپدری‌اش) وارد ماجرا می‌شود و ماجرای عشق این دو نفر آغار می‌شود. این عشق به نظر ساده است اما وجود رقیب سخت امید یعنی استاد حمیرا در دانشگاه داستان پیچیده و پیچیده‌تر می‌شود. در خلال داستان با فرهنگ خانواده‌های ایرانی، آداب و رسوم و... آشنا می‌شوید و خانواده ایرانی را در بستر فرهنگی آن به‌خوبی می‌شناسید. 

شنیدن کتاب صوتی تلافی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب صوتی تلافی 

«مادر با لبخند گفت: آخر هفته مراسم بله‌برون حمیراست. لحظه‌ای نگاه امید در چهره‌ام میخکوب شد. بعد از دقایقی گفت: خبر غیرمنتظره‌ای بود. آقای صادقی گفت: همین طوره. خودمون هم فکر نمی‌کردیم حمیراخانم به این زودی بخواد ما رو تنها بذاره. مادر گفت: انشاالله جمعه شما هم تشریف بیارید. امید آشکارا عصبی و کلافه شد. از این که او را به این‌حال می‌دیدم از خودم شرمسار شدم؛ درحالی‌که جایی برای خجالت نبود. امید رو به من گفت: تبریک میگم. مثل اینکه من آخرین نفری بودم که این خبرو شنیدم. مادر گفت: برای خود ما هم ناگهانی بود؛ البته اینها همه قسمت و سرنوشته. فکر نمی‌کردم یه روز استاد حمیرا خواستگارش بشه.»

نظرات کاربران

کاربر
۱۴۰۱/۰۷/۰۱

در کل کتاب جذابیه، صداگذاری خوب بود بجز صدای شخصیت اصلی مرد، کاش همون عادی میخوندن بجای ادای مرد رو دراوردن،، ببخشید ولی صدای امید افتضاح بود.

yari
۱۴۰۱/۰۵/۲۶

صدای اقایون رو چندان جالب نبود انگار همیشه همه شخصیتای مرد عصبین و به نظرم کتاب صوتی اصلا اون حس خوبی که از مطالعه کتاب می گیری رو بهت نمی ده

کاربر ۲۱۷۹۳۸۸
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

یک داستان پیش پا افتاده، گویندگی صدای خانمها خوب ولی صدای آقایان افتضاح بود.

کاربر 7630405
۱۴۰۲/۱۲/۰۷

چرت و پرت بود یک رمان بدون بهره ادبی و تصویر سازی انگار دادن ه دختر بچه نوجوون همینطوری پشت هم روزاش رو نوشته

pantea
۱۴۰۲/۱۱/۲۰

یک رمان با داستان پیش و پا افتاده با تکیه بر حال و هوای دهه های شصت .گویندگی خوب بود ولی برای شخصیت های مرد بهتر است از گوینده مرد استفاده کرد.کلا رمان قوی نبود و به دلم ننشست

M.J
۱۴۰۲/۰۹/۲۷

رمان عاشقانه بسیار عالی،برای من جذاب بود

فرنوش محمدزاده
۱۴۰۲/۰۸/۱۲

داستان و پایان خوبی داشت میشه براش وقت گذاشت ولی میتونست بهتر باشه.

کاربر ۱۴۸۲۶۷۵
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

متنی روان و استانی عاشقانه جذاب داشت احساس خوبی بهم دست میداد با شنیدنش فقط زیاد از شنیدن تقلید صدای آقایون خوشم نیومد آخرای داستان بهش عادت کردم .لذت بخش و زیبا بود در کل

کاربر 2355082
۱۴۰۲/۰۵/۰۸

بسیار عالییی لذت بردم

زمان

۱۰ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۸۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۵۵ دقیقه

حجم

۴۸۲٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان