دانلود کتاب صوتی معجزه وجود دارد با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه وجود دارد اثر برایان ال‌. وایس

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه وجود دارد

معرفی کتاب صوتی معجزه وجود دارد

کتاب صوتی معجزه وجود دارد نوشتهٔ برایان ال‌. وایس و ایمی وایس با ترجمهٔ زهره زاهدی و صدای فریبا فصیحی در انتشارات آینده درخشان منتشر شده است. این کتاب به جهان معنوی اطراف ما اعتبار می‌دهد. 

درباره کتاب معجزه وجود دارد

این کتاب دربارهٔ تجربه‌های آدم‌ها است. کسانی که خودشان خاطراتی از زندگی‌های گذشته‌شان ندارند، می‌توانند با مشاهده یا مطالعهٔ تجربیات دیگران ادراک و دیدگاه بالاتری پیدا کنند.

کتاب صوتی معجزه وجود دارد، روایت‌هایی دربارهٔ روح‌ها و جفت‌های روحی، زندگی پس از مرگ، زندگی‌هایی که در اثر رویارویی با گذشته ناگهان دگرگون شدند و... را بازگو می‌کند. تجربیات بازگو شده در این کتاب، از کشورهای مختلفی انتخاب شده‌اند.

این کتاب طوری طراحی نشده است که شما کل آن را در یک نشست بشنوید. چرا که داستان‌هایش غنی و سرشار از درس زندگی است. باید با آرامش به این داستان‌ها گوش کنید. با هرکدام از آن‌ها مدتی سرگرم باشید. بافت و احساسات آن‌ها را حس کنید. ممکن است آن‌ها را شبیه تجربیات زندگی خودتان بیابید، پس ارزش دارد که برای کشفشان وقت بگذارید. 

شنیدن کتاب معجزه وجود دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال شادی روحی هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب معجزه وجود دارد

«این دو کلمهٔ "با هم"، همین دو کلمهٔ ساده، تعیین‌کننده است. در جمع آمدن یک گروه، انرژی خاص و مقدسی وجود دارد. همان‌طور که داستان‌های این فصل ترسیم می‌کنند، این تصادفی نیست، تقارن زمانی هم نیست که عدهٔ معینی از افراد در زمانی مشخص و برای یک هدف جمعی دور هم جمع می‌شوند. بعضی از نویسندگان این داستان‌ها می‌توانند ریسمان‌های ابدی پیچیده‌ای را که همهٔ ما را به یکدیگر وصل می‌کنند، درک کنند. بعضی دیگر که خودشان را غریبه می‌دانند، می‌بینند که در طول زندگی صمیمانه به یکدیگر مرتبط هستند. غریبه‌ای وجود ندارد. جدایی در کار نیست. هیچ‌کس تنها نیست.

مثلاً، هر یک از گروه‌هایی که در هر یک از کارگاه‌های من شرکت می‌کنند، واقعاً تصادفی جمع نشده‌اند. آنها حتی پیش از آنکه در یک جا جمع شوند، به هم مرتبط بوده‌اند و توسط نیروی هماهنگ‌کننده‌ای قوی، به سمت یکدیگر کشیده شده‌اند. مثل آن است که جاذبه‌ای کیهانی آن روح‌های معینی را که برای آن کارگاه لازمند، به سمت یکدیگر جذب می‌کند. جفت‌های روحی و دیگرانی را که در زندگی‌های گذشته با هم بوده‌اند، اما در این زندگی هنوز با یکدیگر آشنا نشده‌اند،‌ در یک جا جمع می‌کند. این گردهمایی‌ها، در واقع از نو، گرد هم آمدن است.

همچنانکه به آن کارت نگاه می‌کردم، فکر کردم: این دعای کوچک چقدر مهم است. بعد، در حالی که مشغول تدریس آن دوره بودم و کلمات این دعای کوچک همچنان در ذهنم طنین می‌انداخت، فهمیدم که این ۱۳۰ نفری که به این دورهٔ فشرده آمده بودند، نه برای مقاصد خودشان دور هم جمع شده بودند و نه برای تجربهٔ زندگی‌های گذشته‌شان. اگر خدا یا هر قدرت مافوقی که شما می‌شناسید این ۱۳۰ نفر را به منظور شفای سه یا چهار نفر، دور هم جمع کرده باشد چه؟ اگر نیت این بوده باشد که: "خب، بیایید این ۱۳۰ نفر معین و انرژی خاصشان را جمع کنیم تا آن سه چهار نفری که در میان گروه نیازمند هستند، شفا پیدا کنند" چه؟ در این‌صورت چه امتیازی، چه افتخاری و چه برکتی در میان آن ۱۳۰ نفر وجود خواهد داشت.

این دیدگاهی جدید به من و به کل گروه بخشید. ما فهمیدیم که معجزات در حال وقوع هستند. کافی است چشم‌هایمان را باز کنیم.»

نظرات کاربران

کاربر ۱۱۹۹۵۹۰
۱۴۰۲/۰۱/۲۴

چرا کتاب‌هایی که مدت زیادی خریدش گذشته و چندین دفعه خوندم نمیتونم باز کنم و میگه با مشکل روبرو شده یا در محتوا خطایی رخ داد چطوری برشون گردونم به کتابخانه شخصی خودم

شهروز
۱۴۰۲/۰۵/۰۹

کتاب صوتی آهنگ لازم نداره اونم بیشتر از صدای گوینده. پیانو گوش دادم اون وسط یکی پچ پچ می کرد!!!

زمان

۲۰ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۵۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲۰ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۵۶۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۵۵,۰۰۰
۵۰%
تومان