دانلود کتاب صوتی آرامش سهم توست با صدای آرشیا آروین + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آرامش سهم توست اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی آرامش سهم توست

نویسنده:جول اوستین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آرامش سهم توست

کتاب صوتی آرامش سهم توست نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ یگانه سهرابی نیا و با صدای آرشیا آروین است و انتشارات آگاه باشیم آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی ۳۱ کلام معجزه‌گر برای دستیابی به سعادت و آرامش در زندگی است.

درباره کتاب صوتی آرامش سهم توست

در کتاب صوتی آرامش سهم توست با جول اوستین، نویسندهٔ پرفروش و طرازاول نیویورک‌تایمز و کشیش کلیسای لیک وود، همراه شوید و در مکانی سرشار از آرامش در میان نگرانی‌ها و استرس‌های روزمره زندگی کنید.

نقطه مقابل آرامش، نگرانی و استرس است. هر دو دزدی هستند که خواب، شادی، خلاقیت و تصمیمات خوب را از شما می‌گیرند. اگر به آنها اجازه ورود به ذهنتان را بدهید، حتی می‌توانند شما را از سرنوشتتان دور کنند. اما اگر یاد بگیرید که چگونه پاسخ‌های خودکار خود را به این مبارزه‌ها تغییر دهید و مشکلات خود را به خدا بسپارید، نگرانی و استرس در زندگی شما کم‌رنگ خواهد شد.

اگر از زندگی در دریای تنش و اضطراب خسته شده‌اید، زمان تغییر فرا رسیده است. با شنیدن کتاب صوتی آرامش سهم توست متوجه می‌شوید که برای حمل بار سنگین طراحی نشده‌اید: به عقب برگردید تا خدا وارد شود. آرامش را پیدا کنید تا بتوانید نگران سلامتی، شغل، امور مالی یا روابط خود نباشید.

زندگی ممکن است در اطراف شما پر هرج و مرج باشد، اما می‌توانید با استفاده از تجربیات شخصی روشنگر جول برای رسیدن به آرامش، با روحیه‌ای آرام زندگی کنید. یاد بگیرید که چگونه آن را به خدا بدهید تا او بتواند از انتظارات شما فراتر رود.

شنیدن کتاب صوتی آرامش سهم توست را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب صوتی را به تمامی کسانی که می‌خواهند با یاد و نام خداوند و مهربانی او به آرامش برسند و اضطراب خود را کاهش دهند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره‌ جول اوستین

جول اوستین با نام کامل جول اسکات اوستین در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است. او یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.

خطابه‌های تلویزیونی جول اوستین توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می‌شود.

او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده‌رو می‌شناسند.




نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۲۶,۱۰۰
۱۰%
تومان