دانلود کتاب صوتی تهی با صدای بهنام صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تهی اثر اریک بل

دانلود و خرید کتاب صوتی تهی

معرفی کتاب صوتی تهی

کتاب صوتی «تهی» نوشتهٔ اریک بل با ترجمهٔ مسعود پهلوان و حدیث مددی ماهانی و گویندگی بهنام صادقی در انتشارات ایماد منتشر شده است. این داستان روایت تلاش یک پدر است برای دوری جستن و دور نگه‌داشتن خانواده‌اش از مظاهر فناوری و در نهایت نتایجی که این کار برای او و خانواده‌اش به بار می‌آورد.

درباره کتاب صوتی تهی

تهی، روایتی است کوتاه از هارولد است. پدری که می‌خواهد در عصر تکنولوژی، همچنان به شیوهٔ سادهٔ گذشته زندگی کند و در این راه مایل است که خانواده‌اش را نیز از هیاهوی فناوری که به عقیدهٔ او بلایی برای زندگی‌ها است، دور نگه دارد. اما راه درستی را برای این کار انتخاب نمی‌کند و در نهایت مشکلات روحی و شیوه‌ٔ نادرست او در مقام یک پدر، باعث می‌شود دخترش، که عزیزترین چیز در دنیا برای او است از او آزرده و دلسرد شود. هارولد هرچه بیشتر سعی و تلاش می‌کند که از تکنولوژی دور شود، در نهایت بیشتر با تکنولوژی و دستاوردهای آن مواجه می‌شود.

کتاب صوتی تهی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به داستان کوتاه پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب تهی

دخترش آن زمان باید ۴ یا ۵ ساله بوده باشد، به یاد نداشت و واقعاً از اتاق بازی‌ای که هارولد چند هفته قبل برایش ساخته بود لذت می‌بُرد. آن روز هم هارولد باید چند نوشیدنی خورده باشد، زیرا این اتاق بازی، کج و کاملاً بی‌قواره بود. به یاد داشت که این چه اندازه او را خشمگین کرده بود. هیچ چیز بیش از اشیاء بی‌جان او را خشمگین نمی‌کرد... تا این که کسی بعداً به آن‌ها جان ببخشد، همین.

جین برای کمک کردن به پدرش در ساختن اتاق بازی خود بسیار هیجان زده بود. از آنجا که این یک هدیۀ تولد برای کودکی متولد زمستان بود، نزدیک بود والدین خود را در باقیماندۀ فصل تا زمان رسیدن فصل بهار دیوانه کند. بعد، دست کم هارولد، دلش به رحم آمد. وقتی هارولد سرانجام پذیرفت که اتاق بازی او را در یک روز شنبۀ آفتابی زیبا به همراه چند نوشیدنی خنک و خوشمزه بسازد، چشم‌های دخترش از خوشحالی برق زد. او از این که مجبور بود کمی بیشتر صبر کند گریه کرده بود، و وقتی هم پدرش آن را می‌ساخت گریه می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان