دانلود کتاب صوتی سلام خانم اسکاول شین (جلد اول) با صدای سمانه هادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سلام خانم اسکاول شین (جلد اول) اثر سید مصطفی زارعی

دانلود و خرید کتاب صوتی سلام خانم اسکاول شین (جلد اول)

گوینده:سمانه هادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی سلام خانم اسکاول شین (جلد اول)

کتاب صوتی «سلام خانم اسکاول شین (جلد اول)» نوشتهٔ سید مصطفی زارعی و گویندگی سمانه هادی در انتشارات مرندیز منتشر شده است. همان طور که خانم اسکاول شین در کتاب چهار اثر مفاهیم کتاب مقدس مسیحیان را برای استفادهٔ انسان معاصر ارائه نموده است، سید مصطفی زارعی نیز در این کتاب همان راه را با استفاده از آموزه‌های قرآن در پیش گرفته است.

درباره کتاب صوتی سلام خانم اسکاول شین (جلد اول)

این کتاب با هدف گسترش يکتاپرستی و توحید عملی و خدمت به خانواده ۱/۷ میلیاردی، حاصل تمامی پژوهش‌ها، اندوخته‌ها و تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا جويندگان واقعی حقیقت و سعادت، این مسیر را با سرعت هرچه بیشتر بپیمايند و به هرآنچه شايسته آنند برسند. سبک زندگی توحیدی با هیچ روشی قابل مقايسه نیست زیرا خداوند يکتا با هیچ موجودی قابل مقايسه نیست.

کتاب صوتی سلام خانم اسکاول شین (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی با محوریت اعتقادات دینی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی سلام خانم اسکاول شین (جلد اول)

این مهمترین قانون خوشبختی است، باور کنید که اگر درون خود را متحول نکنید، هیچ کس حتی خداوند به شما کمکی نخواهد کرد زیرا خداوند با دادن اختیار و حق انتخاب و مسخر قرار دادن کائنات برای نشان دادن شما به خودتان، بزرگترین کمک را به شما کرده است و این شما هستید که از آن غفلت می‌کنید. پس به خود بیایید و گلايه کردن از محیط و شرايط را متوقف کنید و تحول درونی را آغاز کنید و باور کنید که هر شرايطی که در آن قرار گرفته‌ايد، انعکاس باورها و افکار خودتان بوده است و تنها راه تغییر اوضاع، تحول درونی شماست.

اکنون مهمتر ین راز خوشبختی را يافته‌ايد، يک کلید طلایی که به آسانی درهای آرامش حقیقی، شادی پايدار، سلامتی،موفقیت، ثروت و در يک کلام خوشبختی در دنیا و آخرت را به روی شما باز خواهد کرد. اکنون می‌توان گفت «به نکته مهمی دست يافته‌ام و آن مسئولیت‌پذیری است و این که همه شرايط بیرونی، انعکاسی از وضعیت درونم است و تا درون را تغییر ندهم، يا به تعبیر بهتر از درون متحول نشوم، هیچ اتفاق متفاوتی در وضعیت زندگی من نخواهد افتاد.».

سوال ديگر این است که ديگر موجودات در عالم هستی چه وضعیتی دارند و من چه تفاوتی با همه مخلوقات ديگر دارم؟

با دقت و تأمل به عالم هستی و مخلوقات خداوند نگاه کنید و در آن انديشه کنید. خداوند بارها در قرآن کريم ما را به تفکر در خلقت آسمان‌ها، حیوانات، حشرات، روز و شب، خلقت انسان و ... دعوت کرده است. به راستی چرا بايد در همه عالم تفکر کنم؟

نظرات کاربران

کاربر ۷۰۷۸۶۵۹
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

سلام علیکم.... بنده کتاب سلام خانم اسکاول شین را هم کتاب کاغذی آن را خریدم...هم کتاب صوتی آن... واقعا بی‌نظیر است...ونظر بنده این است که جای آن در کنار کتاب آسمانی مان قرآن کریم است...ودر کنار کتاب نهج البلاغه جای

- بیشتر
کاربر 7157301
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

این کتاب عالی واقعا

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۳۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۴۳۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان