دانلود کتاب صوتی مقتل آب با صدای سیده لیلا موسوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی مقتل آب

مقتل آب یک دراماپادکست است که آب به عنوان یکی از قدرتمندترین عناصر هستی در چهل قطعه به روایت تاریخ می‌پردازد. نویسندگی این اثر برعهده سید صدرا میرئی بوده است و اجرای آن توسط جمعی از هنرمندان و گویندگان حرفه‌ای نمایش‌ صورت گرفته است.

دراماپادکست، فرم جدیدی از محتوای صوتی است که گروه فرهنگی هنری یم برای اولین بار از این فرم استفاده کرده است.

دراماپادکست نوعی از محتوای صوتی است که بین نمایش رادیویی و پادکست است. در این محتوای صوتی راوی، داستانی را بازگو می‌کند و در این حین روایت ها به دل قصه رفته و شما داستان ها را به صورت نمایشی می‌شنوید.

درباره دراماپادکست مقتل آب

مقتل آب حکایت تاریخ است، حکایت سرگشتگی انسان از ابتدای خلقت، حکایت عطش، حکایت داغ های پیاپی. آب؛ باشکوه‌ترین خلقت خداوند، از ابتدا تا انتها جهان در جریان بوده و هست. بی‌شک روایت آب از رویدادهای خلقت بی‌نظیرترین روایتی است که می‌توان به آن دست پیدا کرد.

آب با تمام شکوه و موجاموجی خویش در طول تاریخ زمان را می‌شکافد، رخدادهای گوناگون را تجربه می‌کند، در فراز و فرودهای تاریخ نقش آفرین است، تا زمانی که به نقطه نورانی خلقت یعنی عاشورا می‌رسد. آب باتمام قدرت و هیبت خود تنها حسرتی که بر دلش می‌ماند، ناتوانی از سیراب کردن انسان کامل در سرزمین کربلا است و این ابتدای مقتل آب است.

آب هفتاد و سومین یار حسین بن علی علیه‌السلام است که در کربلا کشته می‌شود.

مقتل آب سرگذشت این عنصر تاثیرگذار است. در طول تاریخ هر جا حضور داشته، توانسته راهی به سوی رستگاری بگشاید اما در کربلا حسرت بزرگ زندگی‌اش را تجربه می‌کند.

ما در مقتل آب تاریخ را ورق می‌زنیم تا حسرت بزرگ زندگی آب را کشف کنیم. اگر می‌خواهید برگ‌های تاریخ را بگشایید، حکایت انسان‌ها و پیامبران را بازخوانی کنید دل به این کتاب بسپارید، مقتل آب روایتی نو از حکایت کربلا است.

شنیدن دراماپادکست مقتل آب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این نمایش صوتی را به تمام عاشقان امام حسین پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

علی اکبر
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

خیلی دلنشین هستش از وقتی که شروع کردم به گوش کردنش حس میکنم اشیا و درختان و آب (آه که چه حکایتی دارد این آب) دارن با ما صحبت میکنن،حس دارن و خداوند سبحان را تسبیح و حمد میگویند. از عوامل و زحمت

- بیشتر
علیرضا توحیدی مهر
۱۴۰۰/۰۶/۱۶

چهل جرعه از خلقت آدم تا اربعین حضرت ارباب اثری بسیار شنیدنی با گویندگانی حرفه‌ای و صداهای درست

کاربر 3491118
۱۴۰۱/۰۲/۰۸

زیباااااترین کتاب صوتی که گوش دادم واقعا بینظیره انقدر قشنگ بود که دلم نمیخواست تموم شه گویندگی شون هم عاااالی بود واقعا خسته نباشید

ترنج
۱۴۰۱/۰۵/۱۸

کمترین حق آب بر گردن ما یک سلام بر حسین علیه السلام است به هنگام نوشیدن…

نام نام خانوادگی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴

سلام عزاداریتون قبول اخسنت عالی بود

کاربر ۳۳۸۲۸۳۹
۱۴۰۰/۰۵/۱۹

یه کار بسیار عالی و با احساس حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید.

راضیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۹

از همه لحاظ عالی بود. متن، خوانش، اجرا، رسوندن حس ها. از هیچ نظر کم نداشت. واقعا بی نظیر بود. چه اشک‌ها که با این چهل جرعه ریخته نمیشه. اجرتون با اباعبدالله.

حسین الهام
۱۴۰۱/۰۶/۱۳

مناظره فرزندان ام البنین با شمر از فرازهای فوق العاده و عالی این کار بود دیگر اینکه خیال انگیزی و حلق موقعیت و ساخت شخصیت برای آب به ویژه در فرازهای تاریخی قبل از اسلام قدرت نویسنده رو نشون میداد قدرت گویندگی

- بیشتر
mohammad.z
۱۴۰۱/۰۵/۱۷

آفرین واقعا عالی بود ممنونم ازتون🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🖤🖤🖤🖤

مثل ماه آسمان
۱۴۰۲/۰۲/۰۶

بسیار زیبا هر چه در وصفش بگم کم گفتم .گوینده ها عالی بودن موسیقی بی نظیر بود.روایت های خوب.همه چیز‌‌ درجه یک. ممنون ازتون. نمیشد گوش‌ داد و گریه نکرد... اجرتون با امام حسین(ع)

زمان

۲۰ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۶۵۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان