دانلود کتاب صوتی مارش میرا با صدای سید صدرا میرئی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مارش میرا اثر صادق سلیمووییچ

دانلود و خرید کتاب صوتی مارش میرا

معرفی کتاب صوتی مارش میرا

کتاب صوتی مارش میرا  نوشته صادق سلیموویچ است که با ترجمه مشترک مریم رضاییان و وحید پرست‌تاش در بیست‌وپنجمین سالگرد جنایت سربرنیتسا منتشر شده و اکنون در بیست و هشتمین سالگرد این واقعه تلخ نسخه صوتی آن توسط یَم منتشر می‌شود. نسخه صوتی این رمان با صدای سید صدرا میرئی، به صورت نمایشی خوانده اجرا شده است.

درباره کتاب مارش میرا

ماجرای بوسنی و جنگ آن بر کسی پوشیده نیست. نامی که با جنگ‌های خونین دهه ۱۹۹۰میلادی به رسانه‌های جهان راه یافت و به‌سرعت به خانه‌های مردم ایران رسید. اما در میان وقایع جنگ بوسنی، سربرنیتسا حرف دیگری است!

کتاب روایتی بر مبنای واقعیت از داستان زندگی هفت نفر اهل سربرنیتسا است که با امید نجات بعد از سقوط شهر عازم شهر توزلا می‌شوند.

این رمان از جمله آثاری است که در حوزه بیان واقعیت‌های سربرنیتسا موفقیت‌های زیادی کسب کرده و به زبان‌های متعددی ترجمه شده است و بعد از انتشار این کتاب بود که نام جاده مرگ بر سر زبان‌ها افتاد؛ مسیری که پناه‌جویان بعد از سقوط سربرنیتسا به امید آزادی در آن گام نهادند ولی بسیاری از آن‌ها هرگز به مقصد نرسیدند! مسیری نامشخص و طولانی در میانه جنگلی انبوه و کوهستان؛ در اوج وحشت در شکارگاه، در انتظار شکارچیان انسان!

کشتار سربرنیتسا یا نسل‌کشی سِربْرِنیتسا کشتار بیش از ۸٬۰۰۰ مرد و پسر از ساکنان بوسنیایی شهر مسلمان‌نشین سربرنیتسا واقع در بوسنی و هرزگوین امروزی است که توسط ارتش جمهوری صرب بوسنی انجام شد. این کشتار، بعد از جنگ جهانی دوم، بزرگ‌ترین نسل‌کشی در اروپا به‌شمار می‌آید.

این کتاب داستانی جذاب و تکان دهنده از این اتفاق است که با اجرای صوتی بی‌نظیر شما را میخکوب می‌کند. 

در مقدمه کتاب مارش میرا آمده است: «هیچ تحقیری بزرگ‌تر از این نیست که بدون هیچ گناهی از سرزمین خود رانده شوی و همانند حیوان به دنبال شکار کردن تو باشند! بعد از سقوط سربرنیتسا پست‌ترین تعریف بشری در برخورد با مقوله انسانیت شکل گرفت و انسان‌های بی‌گناه همانند حیوانات و بلکه فجیع‌تر به دست انسان‌های دیگر شکار و سلاخی شدند.»

این کتاب شما را به قلب تاریخ می‌برد و این فرصت را می‌دهد یکی از بزرگترین فجایع انسانی را بررسی کنید، اتفاقاتی که در آن ترس و هیجان برای زنده ماندن در هم می‌آمیزد. داستان این کتاب داستان ۷ نفر است که برای زندگی مبارزه می‌کنند درحالیکه مرگ پشت سرشان است. 

شنیدن کتاب مارش میرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رمان‌های تاریخی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

vali azadi
۱۴۰۰/۰۴/۱۶

صدای ناب و دلهره آوری روی کتاب است. خیلی هیجان انگلیز است. رمانی درباره نسل کشی مسلمانان در بوسنی و هرزگوین و سربرنیتسا

Saeed Mardany
۱۴۰۰/۰۶/۱۷

گویندگی عالی با افکت های صوتی بجا، به جذابیت داستان افزوده بود. بنظرم برای یکبار گوش دادن خوبه. جنایات انسانی در بوسنی هرزگوین که مسلمان بودند، واقعا درد آور است.

Sayo
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

کتاب خوبی بود،کاملا همراه شدم باهاش فقط حیف که اخر داستان اصغرفرهادی وار تموم شد😅حسرت میخورم که ما مسلمونا نتونستیم این نسل کشی رو به اندازه ای که یهودیا هولوکاست رو تو دنیا منعکس کردن،منعکس کنیم.

ali__2003
۱۴۰۱/۱۲/۱۲

عالی بود و متأسفانه دردناک کاش می شد این قضایارو یاد غربی انداخت و بهشون فهموند که حق حرف زدن راجب حقوق بشر رو ندارند و کاش می شد نسل جوان این حقایق را متوجه میشد و در آخر تشکر از

- بیشتر
мσ hαммαɗ
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

کتاب خوبی بود ولی مترجمانش اصلا خوب ترجمه نکرده بودن ،صدا پیشه ها عالی بودن

دارا
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

کتاب از لحاظ به تصویر کشیدن لحظات سخت آورگان فراری خیلی خوب عمل کرده داستان خیلی خاصی نداشت و شخصا انتظار دادن اطلاعات از نسل کشی یوگسلاوی داشتم ولی زیاد نپرداخت کتاب برای یه بار گوش دادن میرزه تقریبا گویندگی خوبی هم داشت امتیاز

- بیشتر
امیر مظلومی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱

بسیار فوق العاده، هم خود کتاب و هم گروه صداپیشگان.

محمد حسنی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸

کتاب خوبی بود گویندگی عالی یه جاهایی افکت زیاد بود و اذیت کننده در کل پیشنهاد می کنم

Fatemeh Aryana
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

کتاب درمورد وضعیت مردمی که چه وضعیتی سختی داشتن و امید را تا لحظه آخر باهاشون بود . خواندن این کتاب به این دلایل توصیه می کنم که بدونیم اگه یه روزی خدای نکرده تو مشکلات گیر افتادم چیکار ها کنیم

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۵۱۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان