دانلود و خرید کتاب روحی جان سلام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روحی جان سلام اثر پژمان عرب

کتاب روحی جان سلام

گردآورنده:پژمان عرب
امتیاز:
۳.۵از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روحی جان سلام

کتاب روحی جان سلام نوشته پژمان عرب است. کتاب روحی جان سلام که انتشارات راهیار منتشر کرده است مجموعه برگزیده نامه‌های مردمی به امام خمینی(ره) است.

درباره کتاب روحی جان سلام

کتاب روحی جان سلام مجموعه‌ای نامه است از مردم مخصوصا کودکان به امام خمینی (ره) این نامه‌ها حاوی نکات فوق‌العاده بااهمیت و جذاب در موضوعات متنوعی است که یک منبع دست اول و بی‌واسطه محسوب می‌شوند که قابلیت تحقیق و پژوهش و گزارشات علمی متقنی توسط اساتید و پژوهشگران علوم انسانی (مردم‌شناسی، جامعه‌شناسی، علوم سیاسی، مطالعات فرهنگی، روانشناسی و...) را دارند. از دیگر مزیت‌های مهم این نامه‌ها، وجود قصه و روایت‌های بکر بیشماری است که قطعا می‌تواند دستمایه تولید صدها اثر هنری ـــ رسانه‌ای جذاب و تازه شود. 

خواندن کتاب روحی جان سلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به رهبر انقلاب اسلامی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب روحی جان سلام

نامه‌ای به امام عزیزم:

ضمن عرض سلام، سلامتی شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم. امیدوارم که حال شما خوب باشد. امام، تو تنها آرزوی کشور ما هستی و من همیشه دعا برای شما می‌کنم. این شما بودید که سلطنت پهلوی را شکست دادید و جمهوری اسلامی برای ما آوردید؛ و من با اینکه کودکی ده ساله بیشتر نیستم، دوست دارم تا به رحمت خدا نرفته‌ام، شما را ببینم و در آغوشت بنشینم. امام، من برای شما و رزمندگان دعا میکنم و دلم می‌خواهد اگر شما را ندیدم، نامه‌ای که نوشته‌ام، به دست شما برسد و جواب نامه‌ام را زود بدهید. امام عزیز، من عکس خود را برای شما می‌فرستم و شما هم یک عکس درخشان خود را برای من در نامه بفرستید. امام، من خیلی دوست دارم به جبهه بروم و خیلی هم اصرار می‌کردم، ولی این مدیر خوبی که دارم، یک روز سرکلاس ما آمد و گفت مدرسه هم یک سنگر است، سنگرها را حفظ کنید؛ و من از وقتی این حرف را شنیدم، خیلی درس می‌خوانم و دیگر به فکر جبهه رفتن کم افتادم؛ ولی به جبهه به اندازۀ توانایی خود کمک می‌کنم.

خداحافظ. امام، خدانگهدار تو. خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی(عج)، خمینی را نگهدار. فرزند شما، حمیدرضا امتحانی از جهرم کلاس چهارم دبستان طالقانی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه