دانلود و خرید کتاب جعبه ابزار زندگی محمدامین دهقانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جعبه ابزار زندگی اثر محمدامین دهقانی

کتاب جعبه ابزار زندگی

معرفی کتاب جعبه ابزار زندگی

کتاب جعبه ابزار زندگی نوشته محمدامین دهقانی است. کتاب جعبه ابزار زندگی راهکارهای عملی و کاربردی برای تعمیر و نگهداری خانواده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور در مسیر زندگی تصمیم بگیرید و انتخاب کنید که آرامش بیشتری داشته باشید.

درباره کتاب جعبه ابزار زندگی

کتاب جعبه ابزار زندگی شامل چند فصل است و در هر فصل به‌طور کامل توضیح داده شده است که انسان برای زندگی و آرامش به چه چیزهایی نیاز دارد. چیزهایی مانند شغل، پول، عدم تعارض، خانواده، عدم خشم، فرزند و ...

هر فصل چندین زیرمجموعه دارد که به فهم بهتر و بیشت مطالب کمک می‌کند و با جزئی کردن مصداق‌ها زندگی را برای شما شیرین می‌کند. کتاب جعبه ابزار زندگی یک جعبه ابزار کامل است که تمام نیازهای شما در مسیر آرامش را تامین می‌کند. 

خواندن کتاب جعبه ابزار زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به دنبال موفقیت و آرامش هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جعبه ابزار زندگی

امنیت شغلی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برای راحتی روان افراد خانواده باید برای آن زحمت بسیار کشید و با برنامه‌ریزی برای آینده شغلی و امنیت شغلی خانواده پی‌ریزی‌های لازم را انجام داد. وقتی از موضوع امنیت شغلی صحبت می‌کنیم، گمان بر این می‌رود که هدف ما پیداکردن یک شغل دولتی است که در آنجا حقوقی ثابت بگیریم و از مزایای کم‌وبیش آن شغل در امان باشیم و امنیت داشته باشیم. خیر منظور ما پیداکردن و پیگیری چنین شغل‌هایی نیست، بلکه منظور ما از امنیت شغلی پیگیری و پیداکردن شغل مناسب برای خود و رشد و توسعه مستمر کسب‌وکار خود است؛ یعنی اینکه ما در هر مرتبه شغلی که قرار داریم، نگاه کنیم و ببینیم در این مدتی که در شغل خود فعالیت داریم، چقدر برای بهبودی کار خود که باعث ماندگاری بیشتر ما در بازار و رشد و توسعه درآمدی ما می‌شود، کار کرده‌ایم. همین بهبودی‌ها باعث امنیت شغلی ما می‌شود. امنیت شغلی یعنی اینکه وقتی به گذشته شغل خود نگاه می‌کنیم، بعد از گذشت زمان و کسب تجربه‌های بیشتر، شاهد پیشرفت درآمدی و پیشرفت اجتماعی باشیم. در میان مردم مشتری‌های فراوان‌تری داشته باشیم و مشتری‌هایی که از ما خرید می‌کنند، بیشتر شده باشند. یا اگر در کاری دولتی مشغول هستیم، به افزایش راندمان کاری خود نگاه کنیم و ببینیم چقدر برای اینکه کار خود را بهتر و سریع‌تر انجام دهیم تا بتوانیم خدمات مناسب‌تری را به مراجعه‌کنندگان بدهیم، تلاش کرده‌ایم. اینها باعث امنیت شغلی می‌شوند. امنیت شغلی را در نگاهی دیگر به معنی پیشرفت شغلی نیز می‌توان معنا کرد؛ به این معنا که هرچه ما در شغل و کار خود پیشرفت بهتری داشته باشیم، آینده و امنیت شغلی بهتری خواهیم داشت. با افزایش امنیت و پیشرفت شغلی، به‌مراتب و به‌وضوح مشخص است شرایط خانوادگی ما نیز بهتر می‌شود؛ چراکه علاوه بر کسب درآمد بیشتر از فعالیت شغلی خود، می‌توانیم روابط بهتری را نیز در اجتماع و با اطرافیان داشته باشیم. همین روابط غنی‌تر و بهتر نیز می‌تواند ضامن امنیت شغلی ما در آینده باشند.

ولتر: کار و کوشش ما را از سه شر بزرگ می‌رهاند؛ ملالت و دلسردی، رذیلت و تباهی و فقر و نیازمندی. هر وقت احساس می‌کنم درد و رنج و بیماری می‌خواهد مرا از پای درآورد، به کار پناه می‌برم و کار بهترین درمان دردهای من است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲۳۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان