دانلود و خرید کتاب از شادی تا موفقیت محمدرضا اخلاقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از شادی تا موفقیت اثر محمدرضا اخلاقی

کتاب از شادی تا موفقیت

معرفی کتاب از شادی تا موفقیت

محمدرضا اخلاقی در کتاب از شادی تا موفقیت، راهکارهای علمی و کاربردی برای بهبود زندگی به شما پیشنهاد می‌کند.

 درباره کتاب از شادی تا موفقیت

انسان به‌طور طبیعی به شادی علاقه دارد و از آن استقبال می‌کند؛ اما انسان‌هایی را می‌بینیم که در بیشتر عمر خود واقعا شاد نیستند و زندگی آنها فاقد هیجانات مثبت و شادی است. مشکل کجاست؟ عوامل مستقیم و غیرمستقیم بسیاری بر میزان شادی ما تأثیر دارند: عوامل درونی و روانی، عوامل بیرونی و محیطی و همچنین شکل زندگی ما. گرچه همه این عوامل تأثیراتی بر میزان شادی ما دارند؛ اما نقش عوامل درونی، یعنی باورها و افکار ما شاید از همه پررنگ‌تر و مهم‌تر باشد.

گاهی افراد شادی خود را به عامل بیرونی خاصی وابسته کرده‌اند و برای همین اگر آن عامل یا محرک وجود نداشته باشد، احساس می‌کنند اجازه شادبودن و شادی‌کردن ندارند! مثلا می‌گویند وقتی به امکانات مورد نظرم دست یافتم، شاد می‌شوم! همین یک باور محدودکننده است که شما را از شادی محروم می‌کند. درصورتی‌که اگر بدون هیچ قیدوشرطی شاد باشید، می‌توانید در زمینه‌های مختلف زندگی نیز موفقیت، لذت و رضایت بیشتری را کسب کنید.

در واقع انرژی و حال خوبی که شادی بی‌قیدوشرط با خودش برای شما ارمغان می‌آورد، سرمایه روانی ارزشمند و مفیدی است که می‌توان روزهای یکنواخت و حتی سخت زندگی را با آن سپری کرد و از آن برای رشد و پیشرفت و موفقیت در حیطه‌های مختلف زندگی استفاده کرد. شادبودن هم به شما و هم به اطرافیانتان انرژی می‌دهد و از این طریق، کیفیت روابط و حال‌وهوای زندگی شما را متحول می‌کند.

اما شادی چیست؟ چه عواملی مانع شادی می‌شوند؟ چه عواملی ما را شاد می‌کنند؟ شادی چه تأثیری در زندگی ما دارد؟ چگونه می‌توانیم شاد زندگی کنیم و از اثرات آن بهره‌مند شویم؟ بله درست حدس زدید، ما برای شادزیستن نیاز به آگاهی داریم.

اگر مایلید پاسخ این سؤالات را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کینم خواندن کتاب «از شادی تا موفقیت» را همین حالا شروع کنید. آقای محمدرضا اخلاقی در این کتاب کوشیده‌ راه شادزیستن را با بیانی ساده و روان و گام به گام به شما نشان دهد. امیدواریم با خواندن این کتاب و به‌کاربستن توصیه‌ها و راهکارهای آن، شادی واقعی و بی‌قیدوشرط را تجربه کنید.

 خواندن کتاب از شادی تا موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب از شادی تا موفقیت

دنیای صنعتی و مدرن امروز و پیچیده‌شدن روابط، باعث افزایش میزان ناکامی‌ها و فشارهای روانی بر روی مردم گشته و زندگی را به کام برخی تلخ کرده است. افراد دیگر به ارضای نیازهای اولیه راضی نیستند و نیازهای جدیدی بر گستره نیازهای قبلی پا بر عرصه وجود گذاشته‌اند.

گاهی شکست‌ها و ناکامی‌ها باعث دلسردی آنان در حل مسائل می‌شود و در واقع درماندگی آموخته شده ایجاد می‌شود. به نظر می‌رسد شکست‌ها کمتر باعث بروز عاطفه منفی در افراد شاد می‌شود و هر شکست با خوش‌بینی تجربه‌ای برای رسیدن به پیروزی تلقی می‌شود.

اما شادی، خصوصیتی است که تحت تأثیر ویژگی‌های سرشتی و شخصیتی فرد (خصوصا درون‌گرایی و برون‌گرایی) قرار دارد. از طرف دیگر تحت تأثیر تجارب و یادگیری نیز قرار دارد.

در واقع شادی مانند ثروتی است که می‌توان آن را از دست داد یا اینکه بر آن افزود.

به اعتقاد لاما، مهم‌ترین هدف زندگی، رسیدن به شادی است. چه انسان معتقد به اصول مذهبی باشد یا نباشد، حرکت و فعالیت انسان برای دست‌یافتن به این هدف است.

همچنین روابط مثبت با دیگران، هدفمندبودن زندگی، رشد شخصی و دوست‌داشتن دیگران از اجزای شادمانی به شمار می‌روند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

حجم

۲۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۶ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان