دانلود و خرید کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫ ئاسو شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫ اثر ئاسو شجاعی

کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫

معرفی کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫

کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫ اثری از ئاسو شجاعی است. این اثر حاصل بیش از ده سال پژوهش و کار عملی مولف، در حوزه طراحی، مدلسازی و ساخت شبکه‌ای از روباتهای میکروسکپی است.

این روبات‌ها در مقیاس نانو، ضمن مبادله اطلاعات، می‌توانند کارهای تشخیص و درمان بیماریها را در بدن موجودات زنده انجام دهند.

درباره کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫

ساخت روباتهای بسیار کوچکی که می‌توانند هر چیزی را بسازند و در محیط‌های مختلف کارهای هوشمندانه انجام دهند، از آرزوهای دیرینه بشر بوده‌است و اکنون به مدد نانوتکنولوژی در حال تبدیل شدن به واقعیتی عالمگیر است. 

ئاسو شجاعی از پژوهشگران پیشتاز ملی در حوزه نانوروباتیک و مخابرات نانویی است و اولین کسی است که مفاهیم شبکه‌های نانویی را وارد زبان فارسی کرده و در این حوزه دارای مقالات و جوایز بین‌المللی فراوان است. در کتاب استفاده از شبکه نانوروبات‌های هوشمند در درمان بیماری‌های انسانی، به زبانی بسیار شیرین و قابل فهم، از بنیادی‌ترین تا پیچیده‌ترین مفاهیم مربوط به طراحی، شبیه‌سازی و ساخت انواع شبکه‌های نانویی با استفاده از شکل‌های جذاب و توضیحات دقیق ارائه شده است. 

کتاب استفاده از شبکه نانوروبات‌های هوشمند در درمان بیماری‌های انسانی، همچنین دارای یک لغتانامه بسیار کامل از واژه‌های کاربردی در حوزه نانوتکنولوژی، مخابرات نانویی و نانوروباتیک است و کلیه سورس کدهای مدل‌سازی‌های انجام‌شده در کتاب، به زبان MATLAB در انتهای کتاب ارائه شده است و می‌تواند 

اصلی‌ترین نوآوری‌های این کتاب، ارائه مدل اصلاحی برای کانال مبتنی بر انتشار مولکولی از دیدگاه تئوری اطلاعات، شبیه‌سازی آن، بررسی مکانیسم‌های تشخیص و کنترل خطا مبتنی بر آتاماتای مولکولی و نیز ارائه یک روش مسیریابی گروهی در روبات‌های مبتنی بر آتاماتای باکتری تاژک‌دار، برای حرکت و انتقال اطلاعات در داخل بدن انسان است.

کتاب استفاده از شبکه نانوروبات‌های هوشمند در درمان بیماری‌های انسانی، می‌تواند به عنوان بهترین منبع برای یادگیری مفاهیم طراحی و مدلسازی شبکه‌های نانویی و نانوروبات‌ها، از سطح مبتدی یا پیشرفته برای کلیه علاقمندان این حوزه مورد استفاده قرار گیرد. 

کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب استفاده از شبکه نانو‌ربات های هوشمند در درمان بیماری های انسانی‬‌‫ اثری جالب برای تمام دانش آموزان، دانشجویان و اساتیدی است که به کار در حوزه های نانوتکنولوژی، طراحی تجهیزات پزشکی ریزمقیاس، مدلسازی سیستم‌های زیستی، ایده‌های جدید در فناوری اطلاعات، شبکه‌های مخابراتی نوین و تئوری اطلاعات علاقمند هستند.

فهرست

  • پیشگفتار
  • مقدمه
  • ادبیات موضوعی
  • مروری بر کارهای انجام‌شده
  • مدل فیزیکی برای باکتری تاژک‌دار
  • تحلیل مخابرات مبتنی بر انتشار مولکولی
  • مدل‌سازی کانال بر اساس تئوری اطلاعات
  • مدل آتاماتای مولکولی
  • پروتکل‌های انتقال در شبکه‌های نانویی
  • استفاده از شبکه‌های نانویی برای کار تیمی در نانوروبات‌های پزشکی
  • نتیجه گیری و چالش‌های تحقیقاتی در شبکه‌های نانویی
  • پیوستها 

نظرات کاربران

کاربر ۷۷۵۸۳۳
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

نانو ربات ها حوضه پیچیده ای است و من اولین کتاب فارسی است که در این حوضه مطالعه میکنم، سطح علمی این کتاب کمی بالا است و از نویسنده این کتاب متشکرم که برای علاقمندان و پژوهشگران این حوضه ،

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان