دانلود و خرید کتاب خرد روانشناختی دن مازکه ترجمه بهزاد شوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرد روانشناختی اثر دن مازکه

کتاب خرد روانشناختی

معرفی کتاب خرد روانشناختی

کتاب خرد روانشناختی اثر دکتر دن مازکه است که با ترجمه بهزاد شوقی، محمد جواد عزتی‌نیا و سونا اسمعیلی می‌خوانید. این کتاب مجموعه‌ای از افکار، ایده‌ها و چشم‌اندازهای متعالی برای پیشرفت شخصی، عملکرد بهینه و بهزیستی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

درباره کتاب خرد روانشناختی

کتاب خرد روانشناختی پنج فصل دارد. این کتاب مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، گفتگوها و سمینارها را در بردارد؛ موضوعاتی که در این کتاب می‌توانید بخوانید، موفقیت در برابر دامهای رشد پیشرفت شخصی، موفقیت در برابر استرس و خستگی مفرط، موفقیت در برابر افکار پست، هوش عاطفی ـ شخصیت موفق، هوش زندگی حقیقی ـ حاشیه‌ای برای زندگی موفق است. در حقیقت مازکه می‌خواهد مجموعه‌ای از ابزارها و مهارت‌های قوی برای رشد و پیشرفت شخصی، عملکرد بهینه و بهزیستی، همراه با افکار، ایده‌ها و چشم اندازهای متعالی برای موفقیت در زندگی را به ما هدیه کند.

نکته‌ای که درباره کتاب خرد روانشناختی نباید فراموش کرد این است که مطالب و اطلاعاتی که در این کتاب ارائه می‌شوند، جنبه آگاهی‌رسانی و آموزشی دارند و برای مشاوره، درمان، معالجه روان‌شناختی و یا مشاوره روان‌درمانی در نظر گرفته نشده‌اند. بنابراین در صورتی که با مشکلات عاطفی مزمن یا حاد دست و پنجه نرم می‌کنید، باید به سراغ خدمات حرفه‌ای و تخصصی بروید. 

کتاب خرد روانشناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب خرد روانشناختی را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات روانشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن مازکه

دکتر دن مازکه دکترای روانشناسی دارد و بیش از بیست و پنج سال است که به‌ عنوان روانشناس و درمانگر ازدواج و خانواده فعالیت می‌کند. 

دن مازکه پیش از بازنشستگی و پرداختن به فعالیت‌های خصوصی، در کالیفرنیا و جکسون هول، وایومینگ، به تدریس روانشناسی و مشاوره مشغول بود. او همچنین گواهینامه خلبانی تجاری و مربیگری پرواز با هواپیمای سبک و گلایدر دارد و برنده جایزه بزرگ کاپ خلبانی هواپیماهای بی موتور بارون هیلتون شده است.

بخشی از کتاب خرد روانشناختی  

یکی از دام‌هایی که بر سر راه تغییر وجود دارد، این واقعیت است که اکثر اوقات، ادامه روند همیشگی، منافعی وجود دارد. الگوهای تفکر منفی و رفتارهای متناقض، دارای منافعی هستند. به‌طور مثال، تفکر پست «زندگی بهتر از طریق، مواد شیمیایی» دارای بعضی منافع بسیار قوی و اعتیادآوری است. این شعار یعنی می‌توانیم با استفاده از مواد شیمیایی، احساس بسیار خوبی پیدا کنیم. می‌توانیم به‌سرعت، بسیاری از تنش‌ها، اضطراب‌ها و دردهایمان را از بین ببریم. استفاده از مواد شیمیایی دارای منافعی است. اگر قصد داشته باشیم که این رفتار خودشکن را تغییر دهیم، اگر بخواهیم این تفکر پست را از بین ببریم یا اصلاح کنیم، باید دست از منافع آن بکشیم. نمونه دیگر این نوع منفعت را می‌توان در این اندیشه یافت « من [تنها] زمانی که کار می‌کنم، خوب هستم». کار کردن، دارای بعضی مزایا و منافع واقعی است. می‌توانیم پول به دست آوریم، می‌توانیم به استانداردهای مشخصی از زندگی دست پیدا کنیم و صاحب بسیاری از چیزهای دوست‌داشتنی شویم. وقتی نگرش «هر چه بیشتر، بهتر» را با نگرش «وقتی کار می‌کنم، خوب هستم» (هر چه بیشتر کارکنم، بهتر است) ترکیب کنید، می‌توانید به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کنید، چیزهای زیادی را به دست آورید و به پاداش‌های مالی زیادی برسید. رهایی از اثرات آن، و تغییر رفتار خودشکنی، یعنی باید از استاندارد زندگی که برای خودتان ساخته‌اید، عقب‌نشینی کنید. احتمالاً باید از مصرف‌گرایی و بعضی از دارایی‌های مادی‌تان صرف‌نظر کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱۰۰۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۵,۶۰۰
تومان