دانلود و خرید کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه تات وود ترجمه مائده گلچین عارفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه اثر تات وود

کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه

انتشارات:نشر شهر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه

کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه نوشته تات وود و درتی ایل است. این کتاب با ترجمه مائده گلچین عارفی منتشر شده است. کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه یکی از کتاب‌های مجموعه در چند دقیقه است که مفهوم‌های کلیدی تاریخ جهان به زبان ساده را بیان می‌کند.

درباره کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه

این مجموعه برگرفته از کتاب‌های in minutes از انتشارات Quercus است که هریک به موضوعی در حوزه علوم پایه یا علوم انسانی می‌پردازد. هر کتاب شامل حدود دویست سرفصل و شرحی مختصر بر هر کدام است که با تصویرهایی مرتبط همراه شده است. هر یک از این کتاب‌ها دائرةالمعارفی است کوچک و مصور با زبانی ساده و عامه فهم و مناسب برای آشنایی مقدماتی با علوم مختلف.

کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه به تاریخ جهان می‌پردازد و زوایای پیدا و پنهان تارییخ را به نمایش می‌گذارد، این کتاب جذاب شما را به قلب تاریخ می‌برد و این فرصت را به شما می‌دهد که از دانستن لذت ببرید و بتوانید چیزهای تازه یاد بگیرید.

این کتاب شامل سرفصل‌های زیر است:

پیش از تاریخ، نخستین تمدن‌ها، جهان کلاسیک، سده‌های میانه، نوزایی، عصر انقلاب‌ها، عصر امپراتوری‌ها، سده بیستم و پس از آن. 

خواندن کتاب تاریخ جهان در چند دقیقه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ جهان و کسانی که از دانستن لذت می‌برند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تاد وود

تات وود یکی از نویسندگان این کتاب، مدرس تاریخ و زبان انگلیسی، نویسنده مقالات و کتاب‌های متعددی در همین زمینه و نویسنده مجموعه‌ای تلویزیونی درباره علم، سیاست و جامعه‌شناسی است.

درباره درتی ایل

درتی ایل فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد در رشته علوم سیاسی و گرایش تاریخ است. او پژوهشگر و نویسنده جامعه‌ شناسی و تاریخ است.

درباره مائده گلچین عارفی

مائده گلچین عارفی، مترجم این کتاب در رشته فیزیک در دانشگاه امیرکبیر تحصیل کرده و سپس در رشته زبان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی فارغ التحصیل شده است. پیشتر از او ترجمه دو رمان (بیراهه پرماجرای اینی و راجر و زباله) و ترجمه‌ای تخصصی در رشته زبان‌شناسی (مکاتب زبانشناسی) منتشر شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۶ صفحه