دانلود و خرید کتاب بازرگانی بین الملل تئوری ها و کاربردها رحیم محترم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازرگانی بین الملل تئوری ها و کاربردها اثر رحیم محترم

کتاب بازرگانی بین الملل تئوری ها و کاربردها

معرفی کتاب بازرگانی بین الملل تئوری ها و کاربردها

کتاب بازرگانی بین الملل تئوری ها و کاربردها نوشته رحیم محترم و رضا نصیری‌سوادکوهی است. این کتاب این کتاب دو رویکرد تئوری و عملی را همزمان دنبال می‌کند و ضمن تبیین کامل بازرگانی بین‌الملل، به بررسی طیف گسترده‌ای از دیدگاه‌های اقتصاددانان و نظریه‌پردازان حوزه بازرگانی بین‌الملل نیز می‌پردازد و بینش لازم برای درک عمیق و تحلیل در این حوزه را فراهم می‌آورد.

شرکت چاپ و نشر بازرگانی با بیش از ۲۳ سال سابقه فعالیت در چاپ و نشر تخصصی، از فعالان شناخته شده و معتبر است و تاکنون بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌­های کاربردی بازرگانی، مدیریت، مهندسی صنایع، اقتصاد ،گمرک و سایر حوزه‌­های مرتبط منتشر کرده‌ است.

کتاب­‌های این نشر به دو صورت کاربردی جهت استفاده صادرکنندگان و واردکنندگان و دانشگاهیان تهیه و منتشر شده است و در حال حاضر نیز بیش از ۳۰ عنوان از کتاب‌­های این نشر، به عنوان کتاب مرجع در مراکز آموزشی اعم از دانشگاه، موسسات آموزشی کاربردی، سازمان­‌های دولتی و غیردولتی تدریس می­‌شود.

درباره کتاب بازرگانی بین الملل تئوری ها و کاربردها

آیلا می‌خواهید بدانید منظور از اقتصاد جهانی، بازرگانی بین‌المللی، تجارت بین‌المللی و کسب‌وکار بین‌المللی چیست؟ آیا این‌ها فقط بازی با کلمات هستند و این واژه‌ها با هم تفاوتی ندارند؟ برای فهم این موضوع این کتاب را تا انتها بخوانید. 

رشد بازرگانی بین‌الملل پس از پایان جنگ جهانی دوم چشمگیر بوده است. آمار سازمان تجارت جهانی نشان می‌دهد که تجارت بین‌الملل فقط در حوزه کالا در سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد دلار بوده و به همین دلیل کارآمدی بازرگانی بین‌الملل برای توسعه اقتصادی در کشورهای توسعه‌یافته کاملا روشن و بدیهی است. به همین دلیل سیاست‌گذاران و دولتمردان در کشورهای توسعه‌یافته و در حال توسعه مشتاقانه درپی یافتن مسیرهایی برای تسهیل بیشتر بازرگانی بین‌الملل هستند. با این وجود، در برخی از کشورهای کمتر توسعه یافته، مسئولان با تردید به بازرگانی بین‌الملل و خصوصا واردات می‌نگرند.

اما حقیقت این است که تئوری‌های بازرگانی بین‌الملل به‌طور گسترده‌ای از تسهیل بازرگانی بین‌المللی حمایت می‌کنند و معتقد هستند این روش از یک طرف با افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها منافع مصرف‌کنندگان را تامین می‌کند و از طرف دیگر به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا رقابت‌پذیر شده و محصولات خود را به بازارهای گسترده جهانی عرضه کنند. علاوه بر این، بازرگانی بین‌الملل به دولتها کمک می‌کند تا بااخذ مالیات بیشتر، رفاه و عدالت ا در جامعه گسترش دهند. این کتاب شما را نسبت به این موضوع آگاه می‌کند و کمک می‌کند بتوانید در حوزه اقتصاد پیشرقت کنید.

خواندن کتاب بازرگانی بین الملل تئوری ها و کاربردها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانشجویان و فعالان حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۴٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۱۱۸,۳۰۰
تومان