دانلود و خرید کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک؛ زیبای خفته شارل پرو ترجمه غلامرضا امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک؛ زیبای خفته اثر شارل پرو

کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک؛ زیبای خفته

معرفی کتاب نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک؛ زیبای خفته

کتاب زیبای خفته از مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک نوشته شارل پرو و ترجمه غلامرضا امامی، مترجم پیشکسوت ایرانی است. مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک

 انتشارات پرتقال در این مجموعه داستان‌هایی معروف از نویسند‌گان بزرگ جهان همچون برادران گریم، شارل پرو و هانس کریستین اندرسن را با تصویر و زبانی روان برای کودکان گردآوری و منتشر کرده است. غلامرضا امامی، مترجم توانا و پیشکسوت ایرانی کار انتخاب داستان‌ها و ترجمه این مجموعه را برعهده داشته است. او در انتخاب قصه‌های این مجموعه به گفته خودش کوشیده است آثاری را انتخاب کند که دربردارنده چهار عنصر شادی، بازی، لذت و آگاهی برای کودکان و نوجوانان باشند. هدف از انتشار این مجموعه آشنا کردن کودکان و نوجوانان با اندیشه‌های نویسندگان پرآوازه جهان است. 

امامی امیدوار است این مجموعه سبب شود کودکان و نوجوانان با ادبیات و کتاب بیشتر انس بگیرند و به مطالعه دل ببندند و در جوانی آثار این نویسندگان بزرگ را بخوانند. 

از ویژگی‌های مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک هم این است که برخی از داستان‌های آن برای اولین‌بار است که به فارسی ترجمه می‌شوند.

 این جلد از مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک داستان زیبای خفته اثر شارل پرو را بازگو کرده است. 

در قالب این مجموعه به‌زودی کتاب‌های دیگری از نویسندگان نامی جهان منتشر خواهد شد.

خواندن مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی این مجموعه‌اند.

درباره غلامرضا امامی

غلامرضا امامی زاده ۶ شهریور ۱۳۲۵ اراک، نویسنده، پژوهشگر و مترجم ایرانی است. او تا کنون بیش از ۷۰ عنوان کتاب چاپ کرده‌است. امامی تحصیلات خود را به دلیل کار پدرش که پزشک راه‌آهن بود، در شهرهای قم، مشهد، اهواز، خرمشهر و تهران گذراند.

امامی اولین کتابش «ارزش تبلیغ» را در سن ۱۶ سالگی نوشت.این اثر با تحسین افراد بسیاری از جمله استاد مطهری روبرو شد. او در نوشتن کتاب در خدمت و خیانت روشنفکران نیز با جالا آل احمد همکار بود و جلال در مقدمه این کتاب از او تشکر کرد. در سال ۱۳۴۸ به تهران آمد و ابتدا در بخش فرهنگی حسینیه ارشاد به کار ویرایش پرداخت.  پس از آن مدیریت «انتشارات بعثت»، «انتشارات موج» و «انتشارات پندار» را بر عهده داشت. 

امامی در سال ۱۳۵۰ ویراستار کانون پرورش فکری کودکان شد. مدتی بعد و تا سال ۱۳۵۹ رئيس انتشارات کانون بود. در آذر ۱۳۵۹ و با دریافت جایزه نمایشگاه جهانی لایپزیک به آلمان سفر کرد و پس از آن به ایتالیا رفت و سال‌ها است که در ایتالیا زندگی می‌کند. امامی در زمان مدیریت انتشارات موج، کتاب‌های بسیاری از چهره‌های برجسته ایرانی مانند سیمین دانشور، جلال آل احمد، محمدعلی سپانلو، غزاله علیزاده، احمد شاملو، حمید عنایت، رضا براهنی، جواد مجابی، مهدی سمسار، محمد قاضی، سیروس طاهباز و دیگران منتشر کرد.

نوشته‌های زیادی از امامی دربارهٔ مسائل اجتماعی، فرهنگی و ادبی در نشریات ایران و کشورهای دیگر منتشر شده‌است. او بیش از ۱۰ کتاب از فارسی به ایتالیایی ترجمه کرده که ازمیان آنها می‌توان به کتاب «آنتولوژی شعر معاصر ایران» اشاره کرد.

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
۱۴۰۰/۰۱/۱۱

خوب بود

زهرا سهرابی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲

کاش انتشارات پرتقال به جای تعدد کتاب به کیفیت آنها بها میداد. واقعا این کتابها بدنبال انتقال چه محتوی برای کودکان هستند؟

کاربر ۲۹۹۸۴۱۹
۱۴۰۰/۰۴/۱۴

عالیه ولی من بقیه کتاب رو نخوندم که بفهم پری پیر و پری هفتمی که که دستت زخمی میشه و میمیری نمیدونم اینجاش برای کودکان ترسناک باشه یانه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۷۸۸٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۱۴,۸۰۰
تومان