دانلود و خرید کتاب شخصیت متعالی دلمر یوجین کرافت ترجمه طوبی مردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شخصیت متعالی اثر دلمر یوجین کرافت

کتاب شخصیت متعالی

معرفی کتاب شخصیت متعالی

کتاب شخصیت متعالی اثری از دلمر یوجین کرافت با ترجمه طوبی مردانی است. این کتاب قرار است به مخاطبان کمک کند تا با استفاده از نیروها و توان نامحدود ذهن خود، ظرفیت خود را بالا ببرید. 

درباره کتاب شخصیت متعالی

شخصیت متعالی کتابی جذاب است که به شما نشان می‌دهد چگونه با استفاده از نیروهایی که در ذهن خود دارید و نامحدود است، استفاده کنید تا ظرفیتتان را بالا ببرید. 

در حقیقت با کمک این کتاب می‌آموزید که چگونه با عادت پیر شدن مقابله کنید. از نیروهای نامحدودی که ذهن و جسمتان دارا است بهره ببرید، آن را توسعه بدهید و به طبیعت و اصل خود بازگردید. شما با کمک راهکارهای این کتاب می‌توانید کیهان را برای خود نو کنید و ارتباطی جدید با طبیعت برقرار کنید. 

دلمر یوجین کرافت با کمک این کتاب به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چگونه شرایط را همیشه در کنترل خود داشته باشید. سن و سالتان را به کنترل خود درآورید. نه به معنای اینکه پیر نشوید. بلکه کاری کنید که همیشه در حال رشد باشید. پویا باشید و به این ترتیب ذهنتان را همیشه و در همه حال جوان نگه دارید. این اثر به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ای برای زندگی روزانه خود بریزید. برنامه‌ای که به کمک آن روش متعالی برای زندگی انتخاب کنید.

در بخش‌های بعدی کتاب با قانون‌های موفقیت آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چگونه می‌توانید بدنی سالم برای خود بسازید. این کار را به کمک چند تمرین انجام می‌دهید. هر ارتعاشی که بدن شما تولید می‌کند به جهان کمک می‌کند. پس چه بهتر که بیاموزیم چگونه این ارتعاشات را در جهت مثبت به کار بریم و ذهنمان را متعالی کنیم. به طوری که بر نگرانی‌ها، اغتشاشات، افسردگی و ... غلبه کنیم.  

کتاب شخصیت متعالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم  

شخصیت متعالی کتابی عالی برای تمام افرادی است که دوست دارند یک زندگی جدید، پر از تجربه‌های عالی و لذت‌بخش را تجربه کنند و همواره در مسیر رشد و پیشرفت و پویایی قرار بگیرند. 

بخشی از کتاب شخصیت متعالی

خواسته‬ شما‬ یک ‬انرژی ‬الهی ‬است، ‬بنابراین ‬قدرتی ‬متعالی ‬به ‬شما‬ می‌‬بخشد.‬ 

رکود ‬می‌‬تواند ‬آزار دهنده‬ باشد. ‬تقدیر،‬ ‬ترس ‬و ‬تردید ‬فرزندان ‬تخیل‬‌اند. ‬قدرت‬ خواسته ‬آنها ‬را ‬در ‬غبار‬ محو ‬می‌‬کند. ‬قدرت ‬خواست‬ و‬ اراده ‬را‬ در ‬وجود، ‬کار،‬ آرزوها، ‬بیانات ‬و ‬کلمات ‬خود ‬به ‬ارمغان ‬آورید، ‬آنگاه‬ می‌‬توانید‬ کارگر ‬خدا ‬باشید‬ و ‬به ‬استادی ‬تبدیل ‬شوید‬ که ‬نیاز ‬نیست ‬دیگر ‬شرمنده ‬کسی ‬باشد. ‬خواست ‬و‬ اراده ‬شما ‬وضوحی‬ بی‌‬نهایت،‬ قدرتی‬ بی‌‬حدوحصر، ‬ایده‬‌آل‬‌هایی ‬بیکران، ‬اشتیاقی‬ نامحدود ‬برای ‬واقعیت‌‬هایی ‬بی‬شمار ‬به ‬همراه‬ دارد.‬ اراده ‬و ‬خواستتان ‬به ‬شما‬ می‬‌گوید،‬ اگر‬ چیزی ‬در ‬امروز‬ وجود‬ دارد ‬که ‬ظاهراً‬ آنقدر ‬خوب ‬است ‬که‬ نمی‌‬تواند‬ حقیقت ‬داشته ‬باشد، ‬آن‬ را ‬باور ‬کنید، ‬به ‬سمتش‬ تلاش ‬نمایید، ‬پیش ‬روید ‬تا‬ آن ‬را ‬به‬ دست‬ آورید،‬ آنگاه‬ فردای‬ حقیقی‬ خواهد‬ شد.‬

نظرات کاربران

z.ch
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

این‌ اثر در قالب نوشتاری ناب و ادیبانه، در اعماق وجود شما نفوذ می‌کند و شما را از لحاظ انرژی و نگرش به زندگی به دید جدیدی از جهان می‌رساند‌.

کاربر ۳۳۹۹۹۸۳
۱۴۰۰/۰۴/۲۴

کتابش بیشتر ادبی هست تا یک کتاب عملی و نکته دار....پر از اغراق و جملات رمانتیک....اصلا جالب نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳۸۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان