دانلود و خرید کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست مارکویتا هرالد ترجمه طوبی مردانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست اثر مارکویتا هرالد

کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست

معرفی کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست

کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست نوشته مارکویتا هرالد مجموعه‌ای است از نقل قول‌ها و درس‌هایی الهام بخش از بزرگان برای زندگی، کشف خویشتن، شجاعت و زیستن در حد کمال.

درباره کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست

اکثر افراد حسرت‌هایی در مورد گذشته خوددارند و به نظر می‌آید نتوانند آن را تغییر دهند، در موردهایی که ما آرزو داشتیم و می‌توانستیم به طور متفاوتی انجام دهیم یا بهتر بود اصلا انجامش نداده بودیم. همانگونه که بزرگ‌تر می‌شویم بر آموخته‌هایمان نیز افزوده می‌شود، اما این به معنای آن نیست که باید پیش از یادگیری امور با حسرت‌هایمان در مورد آنچه انجام داده‌ایم یا نداده ایم زندگی کنیم.

ِ اشتباهات نقاط عطفی برای رشد پیدا کردن هستند. انتخاب زندگی کوچک‌تر و امن‌تر؛ فقط به جهت اجتناب از اشتباهات، مسیری مطمئن برای پشیمانی و حسرت در مورد زندگی است. داشتن زندگی بدون حسرت نیز ایده‌آل محسوب نمی‌شود. این یعنی زمانی که به گذشته زندگی خود می‌نگرید، بپذیرید اگر آن ً تجارب را کسب نکرده بودید، احتمالا همانند امروز فرد قوی و بادانشی نمی‌شدید.

مهم‌ترین پیام در رشد فردی این است که اگر بخواهید، قدرت تغییر زندگی خود را دارید. لازم نیست منتظر نقش خود در زندگی بمانید. سرنوشت شما آن است تا زندگی شادی داشته باشید. شما بنده افراد دیگر نیستید. می‌توان برهمه این عقاید محدودکننده غلبه کرد.

حسرت‌ها به معنای اتلاف یک زندگی خوب هستند. اگر چیزی که در حال حاضر انجام می‌دهید در خدمتتان نباشد، می‌توانید همین حالا شروع به ایجاد تغییر در آن کنید. می‌توانید به انتخاب خود، زندگی ایده‌آلی داشته باشید و از همین امروز روزی بدون حسرت و پشیمانی را آغاز نمایید. صدها گفته الهام‌بخش در این کتاب بیان شده که همگی با دقتی زیاد برای تشویق و تایید شما انتخاب شده‌اند. زمانی که با چالش‌های جدید در مسیر زندگی خود مواجه شدید، به این گفته‌های الهام بخش مراجعه کنید.

خواندن کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت از این کتاب لذت خواهند برد. 

بخشی از کتاب هیچ جایی برای پشیمانی نیست

همه چیز را در مورد خودتان بپذیرید ، منظور من همه چیز است. شما خودتان هستید و این آغاز و پایان همه چیز است، بدون عذرخواهی و بدون حسرت.

هنری کیسینگر

این زندگی از آن شماست. قدرت انتخاب آنچه را که می‌خواهید به دست گیرید و آن را به خوبی انجام دهید. قدرت عشق ورزیدن به آنچه را که در زندگی می‌خواهید در دست گیرید و با صداقت به آن عشق ورزید. قدرت قدم زدن در جنگل را در دست گیرید و به قسمتی از طبیعت تبدیل شوید. قدرت کنترل زندگی خود را در دست گیرید. هیچ کس دیگری نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. قدرت ساختن یک زندگی شاد برای خود را در دست گیرید.

نظرات کاربران

z.ch
۱۳۹۹/۱۲/۰۵

بسیار بسیار بسیار عالی پندآموز انگیزشی و تحول ساز

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۹۷۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان