دانلود و خرید کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر الکس تی. اسمیت ترجمه شبنم حیدری‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر اثر الکس تی. اسمیت

کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر

معرفی کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر

کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر نوشته الکس تی اسمیت و ترجمه شبنم حیدری‌پور است. کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر

قرمزی کوچولو یک دختر بامزه است و در راه رفتن به خانه‌­ خاله رُزی است، چون خاله بدنش خال‌خالی شده و به کمک قرمزی احتیاج دارد. انگار خاله مریض شده است و به مراقبت احتیاج دارد. قرمزی در راه به انواع و اقسام حیوانات وحشی برمی‌­خورد: کروکودیل‌­های خواب، زرافه­‌های دراز، میمون­‌های پرسروصدا، مورچه‌ها و گوزن‌های دونده اما مهم‌ترین و ترسناک‌ترین حیوان یک شیر گرسنه است.

شکم شیر گرسنه با دیدن قرمزی کوچولو به قاروقور می‌­افتد. او در ذهنش یک نقشه‌ درست‌وحسابی برای خوردن قرمزی و خاله رُزی می‌کشد و بعد بدوبدو می­‌رود تا نقشه‌اش را اجرا کند. 

این کتاب شما را به یاد داستان شنل قرمزی می‌اندازد اما داستانش خیلی با شنل قرمزی متفاوت است.

خواندن کتاب نباید آدم بخوری آقای شیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کودکان علاقه‌مند به داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره الکس تی اسمیت

الکس تی. اسمیت متولد ۲ اوت ۱۹۸۵ نویسنده و تصویرگر انگلیسی کتاب‌های کودکان است، او داستان‌های زیادی از جمله Primrose ، Egg ، Ella و مجموعه کتاب های Claude را نوشته و تصویرگری کرده است. او تصویرگر برتر روز جهانی کتاب ۲۰۱۳ بود. کتاب‌های او به زبان‌های مختلفی از جمله ولزی، فرانسوی، آلمانی، سوئدی، ایتالیایی، مجارستانی و چینی ترجمه شده است.

نظرات کاربران

(mohammad amin)
۱۴۰۱/۰۳/۲۹

تا حالا به این فکر کرده‌اید که اگه یه شیر گرسنه🦁 سر راهتون قرار بگیره و دلش بخواد یه لقمه‌ی چپ‌تون کنه، چطوری راضی‌اش می‌کنید دست از سرتون برداره؟🤨 این کتاب داستان یه دختر به اسم «قرمزی‌کوچولو» است که تو راه

- بیشتر
حنانه
۱۴۰۲/۰۷/۱۰

شاید بتونه کتاب سرگرم کننده ای برای بچه ها باشه ولی فقط در حد همون سرگرمی خوبه! پیام و مفهوم خاصی نداره که والدین برای بچه ها بخونن و باهم به نتیجه برسن.

Unknown
۱۴۰۱/۰۲/۱۲

کتاب بیست و یکم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۸۰۰
تومان