دانلود و خرید کتاب موش و گربه؛ با تشکر از رفیق صمیمی راب اسکاتون ترجمه آناهیتا حضرتی کیاوندانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موش و گربه؛ با تشکر از رفیق صمیمی اثر راب اسکاتون

کتاب موش و گربه؛ با تشکر از رفیق صمیمی

معرفی کتاب موش و گربه؛ با تشکر از رفیق صمیمی

کتاب موش و گربه؛ با تشکر از رفیق صمیمی یکی از کتاب‌های مجموعه موش و گربه، نوشته راب اسکاتون و ترجمه آناهیتا حضرتی است. مجموعه موش و گربه را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره مجموعه موش و گربه

اسپلت گربه‌ سیاه و بامزه‌ای است که با یک موش کوچولوی بامزه‌تر از خودش، به اسم سیمور دوست شده است. شاید عجیب به نظر برسد چون همیشه و همه‌جا دیده‌ایم که موش‌ها از گربه‌ها می‌ترسند چون گربه‌ها علاقه زیادی به خوردن موش دارند. اما در قصه ما این طور نیست. در مجموعه داستان‌های موش و گربه، یک موش کوچک و یک گربه ملوس با هم دوست هستند و خیلی هم همدیگر را دوست دارند. آنها همه جا سعی می‌کنند باهم باشند و به درد هم بخورند. باهم بازی کنند، یکدیگر را خوشحال کنند و با هم ماجراجویی‌هایی زیادی را تجربه کنند. خلاصه این دوتا دوست خیلی هوای هم را دارند و در مجموعه موش و گربه خبری از دعوای همیشگی موش‌ها و گربه‌ها نیست. اسپلت و سیمور در این مجموعه خیلی با هم خوش می‌گذرانند. پس با داستان‌های آنها در هر جلد از کتاب‌های موش و گربه همراه شوید و از خواندنشان لذت ببرید و چیزهای تازه یادبگیرید.

خواندن مجموعه موش و گربه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 این مجموعه جذاب داستانی برای کودکان ۳ تا ۷ ساله نوشته شده است.

 درباره راب اسکاتون

راب اسکاتون در بیست و ششم سپتامبر سال ۱۹۶۰ در انگلستان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته دانشگاه پلی تکنیک لستر و یکی از نویسندگان و تصویرگران محبوب در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است. محبوب‌ترین شخصیت‌هایی که او تاکنون خلق کرده، گربه‌ای به نام اسپلت و بره‌‌ای به اسم راشل هستند. در سال ۲۰۱۳ کتاب‌های راب اسکاتون در لیست پرفروش‌های کودک و نوجوان نیویورک تایمز قرار گرفت.



نظرات کاربران

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

تا حالا در مورد کتاب دوستی چیزی شنیده اید؟ کتابی که به دوست تان تقدیم کنید و در مورد کارهای خوبی که او در حق شما انجام داده نوشته باشد و نقاشی آن را کشیده باشد. چقدر خوب است برای

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان