دانلود و خرید کتاب رئیس خودت باش! بهداد بلوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رئیس خودت باش! اثر بهداد  بلوری

کتاب رئیس خودت باش!

نویسنده:بهداد بلوری
انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رئیس خودت باش!

کتاب رئیس خودت باش! نوشته بهداد بلوری است. این کتاب ۳۵ مهارت کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه را به مخاطبانش آموزش می‌دهد. 

درباره کتاب رئیس خودت باش!

راه اندازی یک کسب و کار در گذشته نیاز به یک سرمایه بالا داشت. از همین رو بسیاری از افراد فکر این کار را از ذهنشان بیرون می‌کردند و به سراغ کارهای دیگری می‌رفتند که نمی‌توانست پاسخگوی نیازهای آنان باشد. چه نیازشان به درآمد و چه نیازشان به انجام دادن کاری که در وجودشان احساس خوبی به وجود بیاورد. اما امروزه می‌توان به سراغ کارهایی رفت که بدون نیاز به سرمایه هم می‌توان انجام داد. 

برای اینکه در چنین کارهای موفق باشیم، به کمی خلاقیت و مهارت احتیاج داریم. بهداد بلوری در کتاب رئیس خودت باش! سی و پنچ مهارت را به مخاطبان خود آموزش می‌دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا کسب و کار خودشان را راه‌اندازی کنند و موفقیت را به خانه‌های خود دعوت کنند. 

بهداد بلوری درباره این کتاب اینطور گفته است: «من اعتقاد دارم که افراد باهوش و خوش‌فکر همیشه به دنبال این هستند که هوشمندانه و از طریق بهترین روش‌ها با کمترین ریسک کسب درآمد کنند و از کار و زندگی خود لذت ببرند.

بنابراین، تصمیم دارم دراین کتاب ۳۵ روش کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه را به شما دوست عزیز معرفی کنم تا شما نیز از آن‌ها استفاده کنید و کسب درآمد بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید و از لحظه لحظه زندگی لذت ببرید.

اولین نکته‌ای که باید در مورد کسب و کارهای معرفی شده در این کتاب در نظر داشته باشید، این است که به هیچ‌وجه هیچکدام از موارد عنوان شده محدودیت جنسیتی و سنی ندارند.

نکته بعدی که بسیار جذاب و خرسند کننده است، این است که شما می‌توانید چند مورد از کسب و کارهای معرفی شده در این کتاب را که علاقه‌مند به آن‌ها هستید انتخاب کنید و هم‌زمان با هم انجام دهید که در نتیجه به روند کسب درآمد خود سرعت بیشتری می‌بخشید.»

کتاب رئیس خودت باش! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب رئیس خودت باش! را به تمام کسانی که دوست دارند کسب و کاری را آغاز کنند و درآمد داشته باشند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رئیس خودت باش!

چند نکته مهم قبل از راه اندازی فروشگاه اینترنتی:

• فروشگاه متفاوت خودتان را راه اندازی کنید، دیجی کالا نباشید!

• قبل از راه اندازی بررسی کنید که آیا محصول شما خریدار دارد یا خیر. برای این‌ کار می‌توانید در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور محصول خودتان را ثبت کنید، ببینید آیا شخصی برای خرید با شما تماس می‌گیرد؟

• فقط راه اندازی فروشگاه کافی نیست! باید برای به درآمد رسیدن محتوای مناسب به همراه تصاویر با کیفیت تهیه کنید.

• ممکن است برای تهیه محتوای مناسب نیاز باشد که نویسنده محصول استخدام کنید.

• سعی کنید برای افزایش درصد موفقیت، دسته‌بندی محصول خاصی را انتخاب کنید.

• قبل از تصمیم و شروع راه اندازی فروشگاه، حتماً با یک مشاور کسب و کار مشورت کنید. ممکن است از زاویه‌های دیگری به قضیه نگاه کند که شما از آن غافل شده باشید.

با وجود این که فروشگاه‌های بزرگی مانند دیجی‌کالا بخش بزرگی از خرید اینترنتی را به خود اختصاص داده‌اند و افراد زیادی خریدهای خود را از این فروشگاه‌ها انجام می‌دهند، بازهم می‌توان با راه‌اندازی فروشگاه‌هایی که محصول اختصاصی و تخصصی را ارائه می‌کنند، درآمد قابل‌توجهی از این طریق بدست آورد. کالای اختصاصی می‌تواند محصولات تولیدی خودتان یا یک دسته خاص از محصولات باشد که فروشنده آن در اینترنت کم است و از طرف دیگر برای آن محصول متقاضی و مشتری وجود دارد.

به طور مثال فروشگاهی می‌تواند فقط برند خاصی از ساعت مچی یا دیواری را عرضه کند یا اینکه لوازم جانبی برند خاصی از موبایل را عرضه کند؛ چنین فروشگاه‌هایی به دلیل تخصصی بودن، توانایی رقابت را خواهند داشت، زیرا مشتریان به دنبال افرادی هستند که در کارشان تخصص دارند.

تخصصی بودن و فعال بودن در یک حوزه خاص یک مزیت است که فروشگاه‌های بزرگ از آن بی‌بهره‌اند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۰۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۹۰۰
تومان