دانلود و خرید کتاب سگ مثبت جان گوردون ترجمه سهیلا مختاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سگ مثبت اثر جان گوردون

کتاب سگ مثبت

نویسنده:جان گوردون
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سگ مثبت

کتاب سگ مثبت نوشته جان گوردون است که با ترجمه سهیلا مختاری منتشر شده است. با این کتاب یاد می‌گیرید، فواید مثبت بودن را کشف کنید. کتاب سگ مثبت یک داستان الهام‌بخش و دلگرم‌کننده است که نه تنها استراتژی‌ها و فواید مثبت بودن را آشکار می‌کند بلکه یک حقیقت ضروری را برای انسان بازگو می‌کند: « بامثبت بودن تنها تو نیستی که سود می‌بری بلکه کسانی که در اطرافت هستن نیز بهرمند می‌شوند.»

درباره کتاب سگ مثبت

ما همگی دو سگ در درونمان داریم. یک سگ، مثبت، شاد، خوش‌بین و امیدوار است. سگ دیگر منفی، عصبانی، ناراحت، بدبین و ترسوست. این دو سگ اغلب با هم در درون ما می‌جنگند اما حدس بزنید که چه کسی برنده‌ی دعواست؟ سگی که شما بیشتر به او غذا بدهید. بنابراین این داستان که در مورد یک سگ کوچیک منفی به نام مَت و یک سگ بزرگ به اسم بوبا است را بخوانید و ببینید که او چطور به مَت یاد می‌دهد هر روز با افکار مثبت به خودش غذا بدهد و در این فرایند مَت زندگی‌اش و پناهگاهی که آن را خانه صدا می‌زنند را تغییر می‌دهد.

هدف این کتاب در نظر گرفتن تحقیقات انجام شده روی مثبت بودن و ساده، مفرح و قابل استفاده کردن آنهاست تا هر کس، حتی یک کودک، بتواند از غذا دادن به سگ مثبت سود ببرد. امیدوارم شما از این کتاب لذت ببرید و از داستان خوشتان بیاید، از برنامه‌ی عملیاتی پیروی کنید و فواید مثبت بودن را تجربه کنید. ممکن است ذاتاً آدم مثبتی نباشید اما همانطور که تحقیقات نشان می‌دهد شما می‌توانید مثبت‌تر شوید و کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید.

خواندن کتاب سگ مثبت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سگ مثبت

نامش مَت بود اما همه او را مات (Mutt) صدا می‌زدند و در پناهگاه زندگی می‌کرد. او قبل از نجات پیدا کردن و آورده شدن به پناهگاه، زندگی سختی داشت. شاید به همین خاطر خیلی عصبانی و غمگین بود و اغلب وقتی مردم می‌آمدند تا نگاهی به او بیاندازند، پارس می‌کرد.

کودکان همانطور از قفسش دور می‌شدند به والدینشان می‌گفتند: «اون سگ بدجنسیه. بیایین یه سگ دیگه انتخاب کنیم.»

و مَت می‌گفت: «کجا می‌رین؟»

اما خیلی دیر بود. آنها رفته بودند و مَت تنها مانده بود. مَت با خود فکر می‌کرد چرا کسی نیست که او دوستش داشته باشد و کسی هم نبود که او را دوست بدارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
مثبت بودن ما رو سالم‌تر و شادتر می‌کنه. این کار به ما کمک می‌کنه طولانی‌تر زندگی کنیم و روابطمون رو بهتر کنیم. این کار ما رو به رهبرای بهتری تبدیل می‌کنه و منجر به موفقیت‌های بزرگتری می‌شه. مثبت بودن فقط یه راهِ بهتر زندگی کردن نیست. بهترین راه برای زندگی کردنه.
Mobina
ترس به آیندهٔ منفی باور داره. ایمان به آیندهٔ مثبت اعتقاد داره.
Mobina

حجم

۳۵۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

حجم

۳۵۱٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۸۷ صفحه

قیمت:
۱۴,۵۰۰
تومان