دانلود و خرید کتاب مارتین آشپزی می کند ژیلبر دولاهی ترجمه ندا احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مارتین آشپزی می کند اثر ژیلبر دولاهی

کتاب مارتین آشپزی می کند

معرفی کتاب مارتین آشپزی می کند

 کتاب مارتین آشپزی می کند از مجموعه ۵ جلدی داستان‌های مارتین نوشته ژیبلر دولاهه است که نشر سیراف از زبان فرانسه به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب با داستانی جذاب و نقاشی‌های بی‌نظیر عشق، مهربانی ، همکاری و احساس مسئولیت را به کودکان آموزش می دهد.

مارتین در هر جلد از پس یک کار برمی‌آید و چیز تازه‌ای یاد می‌گیرد. این کتاب به خانواده‌ها کمک می‌کند مفاهیم‌ را راحت‌تر آموزش دهند و به کودکان کمک می‌کند تا مفاهیم یاد بگیرند.

 کتاب مارتین آشپزی می ‌کند نشان می‌دهد که مارتین با کمک مادربزرگش آشپزی کردن را یاد می‌گیرد. او از این موضوع بسیار هیجان‌زده است؛ چرا که مانند بزرگ‌ترها می‌تواند خوراکی‌های خوشمزه درست کند.

مارتین یک کتاب آشپزی هدیه گرفته است و دوست دارد آشپزی کردن را بیاموزد تا بتواند به مادرش کمک کند. مادربزرگ که این موضوع را متوجه می‌شود به نوه‌ی خود پختن شیرینی و مربا را به او یاد می‌دهد. مارتین آشپزی می‌ کند (Martine cooks) با داستانی زیبا، ماجرای دلنشینی را روایت می‌کند و به کودکان اصول اولیه‌ی آشپزی را آموزش می‌دهد؛ چرا که آشپزی یکی از مهارت‌های اصلی و مهم در زندگی به شمار می‌آید و لازم است همه با آن آشنایی داشته باشند.

مجموعه مارتین کوچولو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان برای کودکان دبستانی آموزنده و دلنشین خواهد بود و آن‌ها را با اصول اولیه آشپزی آشنا می‌کند و آن را تبدیل به تجربه‌ای دلنشین می‌نماید.

بخشی از کتاب مارتین آشپزی می‌ کند

مثل همیشه پنج‌شنبه مادر بزرگ به دیدن بچه‌ها می‌آید. او هنوز نرسیده، پیشبندش را می‌بندد.

- قبل از هر چیز توت فرنگی‌ها رو می‌شوریم، و بعد به تکه‌های کوچک خرد می‌کنیم. اون وقت شکر روشون می‌ریزیم و میذاریم بپزند.

- می‌شه من بریزمشون توی شیشه؟

- معلومه که میشه. وقتی پر شد در شیشه رو می‌بندیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان