دانلود و خرید کتاب اینترنت پاک عماد داوری دولت آبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اینترنت پاک

کتاب اینترنت پاک اثر عماد داوری دولت‌آبادی به این پرسش پاسخ می‌دهد که چگونه از فرزندانمان در برابر آسیب‌های فضای مجازی محافظت کنیم؟

درباره کتاب اینترنت پاک

با شیوع بیماری کرونا و فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی، همه کودکان و نوجوانان ناگزیر به استفاده از ابزارهای مختلفی شدند که با اینترنت کار می‌کنند. همانطور که اینترنت می‌تواند بسیار کاربردی باشد و به ما کمک کند تا در شرایط مختلف از امکانات آن بهره ببریم، محتواهایی هم دارد که می‌تواند مخرب باشد یا تاثیر بدی روی ذهن کودکان بگذارد. در این کتاب راهکارهایی می‌خوانیم که به والدین کمک می‌کند تا از فرزندانشان در برابر آسیب‌های فضای مجازی، محافظت کنند. این کتاب سه فصل دارد: راهکارهای فنی: چه تنظیماتی روی وسایل الکترونیک مثل رایانه و گوشی انجام دهیم تا محتوای آلوده و مستهجن در دسترس نباشد؟ راهکارهای محیطی: چه شرایط و چیدمانی در خانه پیاده کنیم تا آسیب‌های فضای مجازی کاهش یابد؟ و راهکارهای تربیتی: چگونه با فرزندانمان رفتار کنیم تا آسیب‌های فضای مجازی را به حداقل برسانیم؟

این اثر کتابی چندرسانه‌ای است و راهکارهای فنی با کلیپ‌هایی تصویری آموزش داده شده‌اند. این کلیپ‌ها با کدهای QR موجود در حاشیه‌ی صفحات، قابل دیدن هستند.

کتاب اینترنت پاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن کتاب اینترنت پاک را به والدین و مشاوران کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

شیوا
۱۴۰۱/۰۹/۲۰

این کتاب مناسب افرادی هست که کودک دارند بدونن چجوری مراقب کودکشان در اینترنت باشند البته خیلی از مطالبش به درد سال ۱۴۰۲ به بعد نمیخوره

کاربر ۴۲۱۷۱۶۵
۱۴۰۰/۱۲/۲۳

به نظر من نویسنده از لحاظ تکنیک‌های فنی فوق‌العاده عمل کرده است اما از لحاظ تکنیک‌های تربیتی چندان قوی صحبت نشده است،در عین حال سوق‌دادن و تاکید نویسنده به استفاده از اینترنت داخلی،اپ‌های داخلی و...در بعضی از پاراگراف‌ها،احساس مثبتی در

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان