دانلود و خرید کتاب برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب) رابرت کیوساکی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب) اثر فاطمه فراهانی

کتاب برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب برتری ناعادلانه (خلاصه کتاب)

میکروکتاب برتری ناعادلانه نوشته رابرت کیوساکی یک خلاصه کتاب از کتاب برتری ناعادلانه است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه با دانش مالی به پول برسید.

یکی از مسائل مهمی که همه افراد به دنبال آن هستند رسیدن به امنیت و بی‌نیازی مالی است. این موضوع تنها در صورتی رخ خواهد داد که افراد به دنبال کسب سواد مالی باشند. «برتری ناعادلانه» کتابی است که این روش را با زبانی ساده به شما توضیح خواهد داد. رابرت کیوساکی که نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر است، در این میکروکتاب اهمیت داشتن دانش مالی را به خوبی نشان می‌دهد و می‌گوید که چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند.

رابرت کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهرمند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش بود که فردی بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خودساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود. اولین و معروف ترین کتاب وی پدر پولدار پدر فقیر است که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.

خواندن کتاب برتری ناعادلانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی با درآمد خوب و درک دانش مالی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برتری ناعادلانه

دلیل اول: پایان عصر صنعتی

در سال ۱۵۰۰ میلادی عصر صنعتی شروع شد و در سال ۲۰۰۰ به عمر خویش پایان داد. در این بین یعنی در سال ۱۹۴۵ که جنگ جهانی شروع شد، آمریکا توانسته بود به یکی از قدرتمندترین کشورهای عصر صنعتی تبدیل شود.

دهه‌ای که در انتظار همه ما قرار دارد، متخصصان و کارگران کمرنگ می‌شوند. این موضوع را می‌توانیم در تعطیلی کارخانه‌های عظیم بدانیم. این کارخانه‌ها برای اینکه بتوانند کار خود را ادامه دهند، به چین رفتند. شاید در کشور چین از آن‌ها خوب پذیرایی شود، اما حقوق کارگران آنقدر پایین است که رفتن یا نرفتن این کارخانه تغییری در وضعیت کارگران ایجاد نمی‌کند. کارگران بیچاره نمی‌دانند که در مسیر نادرستی قرار دارند. همیشه در گوش آن‌ها زمزمه کردند که موفقیت تنها در درس و دانشگاه خلاصه می‌شود. آن‌ها درس خواندند، مدرک گرفتند و وارد بازار کار شدند. هرگز به این فکر نکردند که می‌توانند کار خودشان را راه‌اندازی کنند. فکر نکردند، چون آموزش درستی در زمینه امور مالی به آن‌ها داده نشده است. در نهایت هم بعد از ۳۰ یا ۴۰ سال کار بدون وقفه با بدن‌هایی فرتوت و ذهن‌هایی خسته بازنشسته می‌شوند و منتظر می‌مانند که سر هر ماه حقوق اندکی را از دولت دریافت کنند.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
شما در دنیایی از بده بستان‌ها زندگی می‌کنید. مردم دوست دارند که همیشه پول بگیرند و دوست ندارند که پولی به کسی بدهند.
دکترشونم
اما من توصیه می‌کنم که اگر نمی‌دانید باید با پول خود چه کار کنید، بهتر است که از هیچ کس سوال نپرسید. چون فرد مقابل از نادانی شما استفاده می‌کند و می‌گوید: «پولت رو بده به من تا بهت بگم باید باهاش چی کار کنی. مطمئن باش من بهترین کسی هستم که می‌تونم از منابع مالی تو مراقبت کنم!».
دکترشونم

حجم

۵۸٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۵۸٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان