دانلود و خرید کتاب سلام به اسفند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سلام به اسفند

کتاب سلام به اسفند نوشته اکرم امینانی و زهرا فرمانی است. این کتاب را انتشارات کارگاه کودک منتشر کرده است.

انتشارات کارگاه کودک به مدیر مسئولی اکرم امینایی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ با هدف انتشار کتاب برای کودکان و خردسالان، والدین و مراقبان کودکان خردسال، مربیان، معلمان، مدیران آموزشی و مدیران مراکز پیش دبستانی، کارشناسان و فعالان حوزه آموزش کودکان آغاز کرده است.

این انتشارات تلاش کرده است نیاز‌های جامعه و تجربه‌های مربیان در حوزه رشد و تکامل کودکان را اولویت قرار دهد و از: ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی، توانمند سازی جوامع محلی، ارتقای خانواده در راستای ایجاد محیطی شاد و امن برای کودکان و ضرورت آموزش‌های پیش دبستانی حمایت کند.

تمامی کتاب‌های این انتشارات از سوی کارشناسان و متخصصان موسسه پژوهشی کودکان دنیا آماده سازی شده است.

درباره کتاب سلام به اسفند

کتابی که در دست دارید به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای کار با کودکان‌تان برنامه و هدف داشته باشید. فعالیت‌های مناسبی در این کتاب پیش‌نهاد شده است که می‌توانید در فرصت‌های مختلف آن‌ها را با کودکان‌ انجام دهید. برنامه‌های این کتاب بر اساس ماه تنظیم شده است. در هر جلد از این کتاب‌ها شما می‌توانید با مجموعه‌ای از فعالیت‌های علمی، هنری، اجتماعی، بازی و ... آشنا شوید. نکتهٔ مهم کتاب در این است که هم خانواده‌ها و هم مربیان مراکز پیش‌دبستانی می‌توانند از فعالیت‌های این کتاب استفاده کنند. به عبارت دیگر این فعالیت‌ها را می‌توان به صورت فردی و یا گروهی با کودک و یا کودکان انجام داد.

این کتاب می‌تواند دریچه‌ای را به دنیای شما باز کند و به شما یاد بدهد که چگونه می‌توان با توجه به زمان، موقعیت و مکان برنامه‌های ساده، اما تاثیرگذاری را برای کودکان تدارک دید.

خواندن کتاب سلام به اسفند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدین و مربیانی که دغدغه تربیت و آموزش فرزندانشان را دارند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان