دانلود کتاب صوتی آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون اثر کن بلانچارد

دانلود و خرید کتاب صوتی آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون

معرفی کتاب صوتی آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون

کتاب آشناییِ مدیر یک دقیقه‌ای با میمون نوشته کِن بِلانچارد، ویلیام اُونکِن جونیور و هال باروز است. نویسندگان در این کتاب تاکید می‌کنند که نباید حل مشکلی که برای شما نیست را برعهده بگیرید.

اگر شما نیز جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که از مشکلات خلق شده توسط دیگران به ستوه آمده‌اند، مژده می‌دهیم که با کتاب کنونی، تحولی در زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. این کتاب، هرچند به ماجرای یک مدیر می‌پردازد؛ اما، در خصوص سایر نقش‌هایی که ما در زندگی به عهده می‌گیریم، مخصوصا نقش پدری و مادری و معلمی هم مصداق دارد.

درباره کتاب صوتی آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون

در این کتاب داستان مدیر عجولی را می‌خوانید که به ساعت‌ها کار سخت عادت داشت و با این حال ظاهرا هیچگاه در رسیدگی به تمام وظایفش موفق نبود. مدیر یاد شده روزی در مورد مفهوم مدیریت میمون‌ها و سپردن ابتکار عمل به کارکنان می‌شنود، به این ترتیب کارمندان خود باید از "میمون‌هایشان" مراقبت کرده و به آنها غذا می‌دادند. این مدیر به مرور زمان، نحوه برقراری ارتباطی موثرتر با مدیر ارشد خود و رعایت ِالزامات سازمانی را یاد می‌گیرد. در نتیجه، علاوه بر بهبود چشمگیر در عملکرد دپارتمان زیر نظرش، دورنمای حرفه‌ای او نیز ارتقا پیدا می‌کند.

شنیدن کتاب آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در کسب‌وکار.

درباره نویسندگان کتاب آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون

کِن بلانچارد، نویسنده مجموعه "مدیر یک دقیقه‌ای" و "رهبری شرایط‌محور۱۷"، نویسنده، آموزش‌دهنده، مشاور/مربی و استاد رهبری و رفتار سازمانی از دانشگاه ماساچوست، آمهِرست ۱۸است. او مطالب بسیاری را در حوزه رهبری، انگیزه و مدیریت تغییرات نگاشته است که از آن جمله می‌توان به سری‌های بدیع ِآرشیو ِ مدیر یک دقیقه‌ای، همین‌طور نویسندگیِ اثری مشترک با دکتر نُورمَن وینسِنت پیل (Norman Vincent Peale) اشاره کرد، این‌ها علاوه بر کتاب ِ "مدیریت رفتار سازمانی۱۹" است که به صورت مشترک با پل هِرسِی (Paul Hersey) به رشته تحریر درآورده است. اثر یاد شده که بسیار مورد استفاده و ستایش قرار گرفته است، توسط انتشارات پِرِنتیس هال) (Prentice-Hall منتشر شده و ویراست پنجم آن در بازار موجود می‌باشد.

دکتر بلانچارد، مدرک کارشناسی خود را در رشته دولت و فلسفه از دانشگاه کُورنِل (Cornell University) اخذ نموده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته جامعه‌شناسی و مشاوره از دانشگاه کُولگِیت (Colgate University) گرفته است. او همین طور دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته مدیریت و اداره امور آموزشی از همین دانشگاه می‌باشد، و در حال حاضر در هیئت امنا عضویت دارد.

او به عنوان رییس هیئت مدیره ِشرکتِ آموزش و توسعه بلانچارد ۲۰هم عمل می‌کند. شرکتی فعال در زمینه توسعه منابع انسانی که در سن دیگو واقع شده و بلانچارد و همسرش مارجُوری (Marjorie)، موسسان آن هستند، دکتر بلانچارد بیش از دویست هزار مدیر را تربیت کرده و راهبردهای مدیریتی‌اش در بسیاری از شرکت‌های فهرست فُورچون ۵۰۰ و نیز بسیاری از شرکت‌های کارآفرینی که رشد بالایی هم دارند به کار بسته شده است.

ویلیام اُونکِن جُونیور، یکی از سخنرانان بسیار حرفه‌ای در زمینه مدیریت به شمار می‌رود. او پس از فارغ‌التحصیلی از پرینستُون (Princeton) در سال ۱۹۳۴، بنا به تجربیات عملی خود دریافت که توانایی مدیر برای تولید و استفاده کارآمدتر از زمانِ تشخیصی، نقشی محوری را در قابلیت رقابتی ِحرفه‌ای و توانایی سازمانی او برای بقا و شکوفایی در سیستم بازار آزاد ایفا می‌کند. او مشاهدات و تجربه عملی خود را در سمینارهای معروف جهانی‌اش به نام‌های ِ"مدیریت زمان مدیریتی" و "مدیریت ِابتکار عمل مدیریتی" در اختیار سایرین گذاشت؛ مقاله انقلابی او به نام "مدیریت زمان مدیریتی: چه کسی صاحب میمون‌هاست؟" (که با همکاری دونالد وس نوشته شده بود)؛ و کتابی به نام "مدیریت زمان مدیریتی" که اخیرا به چاپ رسیده است، از جمله آثارِ کلاسیکِ حوزه ادبیات ِمدیریتی به شمار می‌روند.

آقای اُونکِن شرکت خود را سال ۱۹۶۰ تاسیس کرده است.

شرکت ویلیام اُونکِن ۲۱که در دالاس قرار دارد، همچنان به ارائه برنامه‌های پرورش مدیریت باکیفیت، تدریس فلسفه و چشم‌انداز مدیریتیِ منحصر به فردِ ابداعیِ خود مشغول است.

به مدت بیش از سه دهه، ثمره نبوغ خلاقانه او یعنی سمینار "مدیریت زمان مدیریتی"، به مدیران کمک کرده تا به تولید و بهره برداری کامل از ارزشمندترین کالای مدیریت، یعنی زمانِ تشخیصی، بپردازند.

"آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای و میمون"، برگرفته از بخشی از استراتژی‌های محصولِ مولکولِ مدیریتیِ اُونکِن ۲۲است که خاص "کارمندان" می‌باشد.

هال باروز نیز از متخصصان حوزه زمان مدیریتی به شمار می‌رود. او با دارا بودن تجربه کار در دو شرکت فهرست فورچون ۵۰۰ و پانزده سال اداره شرکت مشاوره‌ای خود و نیز توانایی‌ای که در انتقال دادن هوشمندانه و پویای ِ بینش شخصی خویش داراست، بدل به یکی از محبوب‌ترین سخنرانان در موضوع مدیریت و مذاکره شده است. از سال ۱۹۷۳ تجربه کار کردن با هزاران مدیر در تمام سطوح مدیریتیِ متعلق به شرکت‌هایِ خصوصی و نهادهای دولتی، وی را قادر ساخته تا به افرد در کسبِ موفقیتِ بیشتر در حرفه‌شان کمک کند. علاوه بر سخنرانی در کنوانسیون‌ها و سایر گردهمایی‌هایِ بزرگ، باروز دو سمینار بسیار معتبر را نیز به نام‌های "مدیریت ِزمان مدیریتی" و "مدیریت مذاکرات تحت شرایط فشار۲۳" برگزار می‌کند.

افزون بر این‌ها، هال کارآفرین موفقی در زمینه توسعه املاک و مستغلاتِ تجاری در رالیگ ِ (Raleigh) کارولینای شمالی به شمار می‌رود و خود نیز به همراه خانواده‌اش ساکن همانجاست.

بخشی از کتاب آشنایی مدیر یک دقیقه‌ای با میمون

آنچه من از صحبت‌های آن روزم با مدیر یک دقیقه‌ای و در ادامه، با شرکت در سمینار پیشنهادی او یاد گرفتم، این بود که هر چقدر بیشتر مسئولیت‌های دیگران را به عهده بگیرم، وابستگی آنها به من بیشتر می‌شود. در این میان، عزت نقس و اعتمادبنفس‌شان خدشه‌دار شده و من هم نمی‌توانم راهکار موثری برای مقابله با میمون‌های خودم پیدا کنم.

بسیاری از میمون‌هایی که در دفتر من حضور داشتند (چه آنها که مال خودم بودند یا مال بقیه)، به دلیل فقدان توجه لازم، لاغر و نزار شده بودند. در عالم خیال، سر میمونی را که متعلق به یکی از کارمندانم بود نوازش کردم و گفتم،"نگران نباش، دوست کوچولو، خیلی زود به خانه خودت برمی‌گردی". آنگاه نگاهی به میمون‌های خودم انداختم و گفتم،" بالاخره برای شما هم یک فکری خواهم کرد!".

نگاهم به تابلو نصب شده روی دیوار دفترم که افتاد، حسی از خوش‌بینی در من جریان پیدا کرد. این تابلو را همسرم چند سال قبل به من داده بود. تصویر پوستر متعلق به اسحاق نیوتن (Isaac Newton) بود که زیر درختی نشسته بود و سیبی روی سرش سقوط کرده است. زیر تصویر، جمله ای از این قرار نوشته شده بود:

تجربه، آن چیزی که برای شما اتفاق افتاده نیست؛ بلکه آن واکنشی است که شما نسبت به اتفاقِ روی داده نشان می‌دهید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۱۵۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان