دانلود و خرید کتاب روابط عمومی تشکیلاتی محمد زادمهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط عمومی تشکیلاتی اثر محمد زادمهر

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی

معرفی کتاب روابط عمومی تشکیلاتی

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ۱۱۰ صفحه و قطع رقعی برای استفاده دانشجویان فعال تشکیلاتی نوشته شده که با در نظر داشتن شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و ضرورت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در فضای مجازی، آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزارهای متنوع این رشته نیاز امروز دانشجویان فعال تشکیلاتی است که مطالعه کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در این زمینه کمک بسیاری خواهد کرد.

درباره کتاب روابط عمومی تشکیلاتی

در این کتاب قرار نیست روابط عمومی به معنای جهانی و یا سازمانی آن را بررسی کنیم بلکه می‌خواهیم روابط عمومی را در مقیاس تشکیلات و تشکل دانشجویی ببینیم و باید تمام تعاریف کلی را کوچک کرده و آنطور که در فضای دانشجویی کاربرد دارند تعریف کنیم.

تعریف ما از روابط عمومی تشکیلاتی باید متناسب با هدف‌گذاری باشد که برای جذب دانشجو انجام می‌شود و باید توجه کرد مجموعه مورد نظر از شما چه انتظاراتی دارد، اکنون می‌توانید تفسیری درست از روابط عمومی را برای خودتان داشته باشید.

در این کتاب قصد داریم انتظارات مجموعه مورد نظر یعنی تشکل دانشجویی چه در سطح یک دفتر دانشگاهی و یا یک اتحادیه کشوری را بررسی کنیم. ضمناً باید توجه کنیم روابط عمومی به عنوان یک فن و یک هنر به صورت تخصصی چیست و چه کاربردی دارد و در جهانی که مدیران روابط عمومی در سطح مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ هستند چگونه می‌تواند در پیشبرد اهداف یک تشکل دانشجویی با تمام محدودیت‌هایش موثر باشد.

خواندن کتاب روابط عمومی تشکیلاتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم؟

تمامی فعالین دانشجویی از جمله دانشجویان عضو تشکل‌های دانشجویی، کانون¬های فرهنگی، نشریات دانشجویی، شوراهای صنفی، انجمن‌های علمی، هیئت‌های مذهبی و ...می‌توانند با مطالعه این کتاب به فعالیت‌های خود رنگ و بویی تازه بخشیده و اثرگذاری مشخص و مطلوبی در فضای دانشگاه داشته باشند.

حتی دانشجویانی که علاقه‌ای به حضور در این مجموعه‌ها را ندارند برای فهم درست روابط عمومی به جهت ارتباط‌گیری بهتر و ارائه مطلوب آثاری که در دوران دانشجویی یا بعد از آن تولید می‌کنند نیز باید این کتاب را مطالعه کنند.

درباره‌ محمد زادمهر

محمد زادمهر دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور بوده است که مجموعه فوق حاصل ۴ سال حضور در مجموعه¬ها و فعالیت‌های دانشجویی در عناوین و سطوح مختلف از جمله دفتر دانشگاهی تشکل‌های دانشجویی و حضور در اتحادیه کشوری است. تجربه‌های کسب شده در جایگاه‌های دبیرکل، دبیر و قائم مقام واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور در کتاب روابط عمومی تشکیلاتی برای فراهم نمودن یک منبع مطالعاتی مفید برای دانشجویان فعال، مکتوب شده است.

بخشی از کتاب روابط عمومی تشکیلاتی

کار نشریه تقریباً از سخت‌ترین بخش‌های فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی است چراکه اساساً تولید محتوا کار دشواری است و برای دیده شدن باید به تمام ریزه‌کاری‌ها توجه کرده و مرحله به مرحله برای منتشر کردن یک محتوای مناسب و جذاب پیش رفت در غیر این صورت تلاش‌هایتان بیهوده خواهد بود و اثری که مدتی را برایش وقت گذاشته‌اید مخاطب خاصی نخواهد داشت.

در تولیدات تصویری شروع مهم است و رفته رفته کارها حرفه‌ای‌تر و مهارت اعضای تشکل نیز بیشتر خواهد شد در نتیجه سخت نگیرید و اجازه دهید باتوجه به فلسفه کار، دانشجوها به تجربه این حرفه در تمام ابعاد از تولید تا جذب مخاطب بپردازند.

فهرست کتاب روابط عمومی تشکیلاتی

  • پیشگفتار
  • فصل اول : تعریف روابط عمومی
  • فصل دوم : فضای مجازی
  • فصل سوم : بُرد
  • فصل چهارم : نشریه
  • فصل پنجم : ارتباطات رسانه‌ای
  • فصل ششم : تولیدات چند رسانه‌ای
  • فصل هفتم : تبلیغات
  • فصل هشتم : پوشش برنامه‌ها
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان