دانلود و خرید کتاب اصول ماندگار کارآفرینان جاناتان ییتس ترجمه مصطفی کرتولی‌نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول ماندگار کارآفرینان اثر جاناتان ییتس

کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

معرفی کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

کتاب اصول ماندگار کارآفرینان اثر جاناتان یتش و ترجمه مصطفی کرتولی نژاد، شامل صد نکته طلایی است که باید بدانید و انجام دهید تا ایده‌های خود را عملی کنید. 

درباره کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

کارآفرینان بزرگ دنیا چه ویژگی‌هایی دارند؟ آن‌ها چگونه می‌توانند با استفاده از امکاناتی که دارند، ایده‌هایشان را عملی کنند و به موفقیت دست پیدا کنند؟ جاناتان یتش در کتاب اصول ماندگار کارآفرینان به این پرسش‌ها و پرسش‌های دیگری که در زمینه مدیریت و کارآفرینی وجود دارد، پاسخ داده است. کتاب اصول ماندگار کارآفرینان شامل صد نکته است و از دل تجربه‌های متفاوت بیرون آمده است. تجربیات و نکات این کتاب به شما کمک می‌کنند تا در مسیر موفقیت قرار بگیرید و به راحتی بتوانید به چیزی که برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید، برسید.

کتاب اصول ماندگار کارآفرینان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام کسانی که دوست دارند پیشرفت کنند و ایده‌هایشان را به مرحله عمل دربیاورند، می‌توانند از محتوای عالی کتاب اصول ماندگار کارآفرینان استفاده کنند. 

بخشی از کتاب اصول ماندگار کارآفرینان

۱: همین حالا شروع کن

ایده خود را در دست بگیرید، همان ایده‌ای که مدت‌هاست در سر داشته‌اید، همان ایده‌ای که به دوستانتان درباره‌اش گفته‌اید و کار یا حرکتی را برای شروع آن انجام دهید. یک توصیف یا طرح خلاصه یا پیش‌نویش در موردش بنویسید، تحقیقی روی ایده‌های مشابه آن انجام دهید. تصور کنید دنیا چگونه می‌توانست باشد اگر هر کسی ایده‌های خود را عملی می‌کرد. دنیا در آن زمان بسیار شگفت‌انگیز، هیجان‌انگیز و متفاوت‌تر از امروز بود.

هر چه بیشتر انجام دهید رؤیاهایتان واقعی‌تر و ملموس‌تر می‌شوند. فقط کافی است مثل یک کارآفرین صحبت کنید و مثل او عمل کنید. این همان چیزی است که به آن تبدیل خواهید شد.

«هر کار از درون کار دیگر می‌روید و لحظاتی برای هورا کشیدن ایجاد می‌کند.»

۲: لحظه هورا کشیدن خود را پیدا کنید

عبارت لحظه هورا کشیدن اصلاً یک لحظه نیست: بلکه یک دوره زمانی است که با آموزش و تجربیاتی آغاز شده و می‌تواند باعث به واقعیت پیوستن نتایج منطقی شود.

هر چه بیشتر کار کنید احتمال لغزش و خطا رفتن شما در تقاطع برخورد همزمان شما با دو یا چند تجربه بی‌نظیر بیشتر می‌شود.

همه چیز با یک ایده شروع می‌شود، گاهی اوقات تخیل از دانش هم مهم‌تر است.

«Eureka» یا «هورا» یعنی «من آنرا یافتم». برای یافتن چیزی لازم است که اول در جستجوی آن باشید. منتظر نباشید لامپ خودش روشن شود. شما باید ابتدا به دنبال کلید روشن کردن آن باشید (از تو حرکت از خدا برکت).

«بهترین دلیل برای تأسیس یک سازمان، ساختن یک معناست. یعنی محصول یا خدماتی را خلق کنیم که دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۱۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان