دانلود و خرید کتاب نجات کسب و کار شما رالف وارنر ترجمه نادیا مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نجات کسب و کار شما

کتاب نجات کسب و کار شما، نوشته رالف وارنر با ترجمه نادیا مرادی منتشر شده است. این کتاب ۱۰ استراتژی حیاتی برای بقای کسب و کار شما در شرایط سخت را به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب نجات کسب و کار شما

 این کتاب می‌تواند ابزار مفیدی را برای تصمیم‌گیری کسب‌وکار، همراه با ده استراتژی که شما می‌توانید به‌خوبی برای تجهیز کسب‌وکارتان از آن‌ها بهره‌گیری نمایید، به شما ارائه دهد. این کتاب توصیه‌هایی که به کسب‌وکار شما کمک شایانی دارد، و اطلاعات مفید و ضروری را که شما به‌منظور اولویت‌بندی قرض‌ها نیازمند هستید ارائه می‌دهد، که در صورت لزوم می‌توانید از آن‌ها در کسب‌وکار، یا زندگی شخصی بهره‌برداری نمایید. 

خواندن کتاب نجات کسب و کار شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب نجات کسب و کار شما

در کسب‌وکار و با گذر زمان، شما درمی‌یابید که به دردسر افتاده‌اید و برای نجات خودتان بسیار دیر شده است. همان زمانی که ترس بر شما غلبه کند، شما از دست خواهید رفت.

بیل گیتس

سونامی اقتصادی که آمریکا و اغلب کشورهای جهان را درگیر خود کرده است، موجب کاهش سوددهی تجارت‌های کوچک شده که گاه این رکود تا ۴۰ درصد و بیش‌تر هم رسیده است. چراکه بیش‌تر سازمان‌های کوچک در بهترین زمان‌ها سوددهی حاشیه‌ای را از آن خود ساخته‌اند. و حال تنها اندکی از ذخایر قابل‌توجه برای بقا در یک دورهٔ کوتاه وجود دارد و واضح است که درنتیجهٔ این اتفاقْ بسیاری از آنان از بین می‌روند.

اما خبر خوب این است که بسیاری از کسب‌وکارها نجات خواهند یافت، و برخی از آنان نیز از این رکود خارج شده، و شکوفایی بیش‌تری را پیدا می‌کنند. در این‌جا، به گزینه‌های اصلی توجه داشته باشید: فروش، تعلیق، و یا انتظاری که تا زمان فرا رسیدن زمان بهتر پابرجا می‌ماند. اگر یکی از گزینه‌های مذکور برای شما کارساز شود، شما مجبور به بستن هیچ دری نخواهید شد.

بازگشت به برنامهٔ بلندمدت و کوتاه‌مدت

به‌عنوان نخستین قدم برای بقا، سهام‌داران اصلی کسب‌وکار شما باید چشم‌انداز واضحی را از خود نشان دهند. همان‌گونه که نمی‌توانید با آب‌رسانی به ماسه‌ها باغی را به وجود آورید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با ۱۵ ساعت کار و نگرانی در ۹ ساعت دیگر روز، کارهای خود را به انجام و به مقصود برسید.

برای تصمیم‌گیری دربارهٔ آینده و داشتن یا نداشتن کسب‌وکارتان، جداسازی امیدهای شخصی و رویاهای‌تان از چشم‌اندازهای صادقانهٔ کسب‌وکارتان امری ضروری به شمار می‌رود. اگر این کار را به انجام نرسانید، به احتمال زیاد تمامی پول‌های خود (و خانوادهٔ خود) را در طول دورهٔ ناخوشایندی و ناراحتی به دور خواهید انداخت. به‌طور مختصر، زمان خوبی برای ذکر این جمله می‌باشد: «من در نقش کسب‌وکارم نیستم، و کسب‌وکارم نیز در نقش من نیست». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۲۹۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان