دانلود و خرید کتاب فرهنگ تغذیه و رژیم‌درمانی ۶ انجمن ریدرز دایجست ترجمه علی ابطحی‌راد
کتاب فرهنگ تغذیه و رژیم‌درمانی ۶ اثر انجمن ریدرز دایجست

کتاب فرهنگ تغذیه و رژیم‌درمانی ۶

معرفی کتاب فرهنگ تغذیه و رژیم‌درمانی ۶

مجموعه فرهنگ تغذیه و رژیم درمانی که به همت انجمن ریدرز دایجست اروپا منتشر شده است، یکی از کتاب‌های حوزه تغذیه و سلامت انتشارات تیمورزاده برای استفاده عموم است. کتاب حاضر جلد ششم این مجموعه و درباره رژیم‌غذایی در آلرژی و واکنش نسب به مواد غذایی، چاقی لاغری، سیستم ایمنی، واکنش‌های متقابل دارو با غذا است.

ســری کتاب‌های ۸ جلــدی فرهنگ تغذیــه و رژیم‌درمانی حاوی نکات بسیار جالب،متنوع و کاربردی است. انواع موادغذایی از ابعاد گوناگون با توضیحات ساده و بازتاب منطقی و قابل فهم در اختیار شما قرارمی‌گیرد. از ویژگی‌هــای مطالــب، حذف نــکات تئوریک و غیرکاربــردی، ذکر تأثیر موادغذایی بر بدن انسان و عناوین متنوع و لذت‌بخش به همراه تصاویر رنگی جذاب برای دستیابی به خواسته خواننده است.

ایــن کتاب منتخبی از مباحث کاربــردی و پرفروش تغذیه و رژیم‌درمانی کتاب Foods THAT Ham Food THAT Heal برای عموم مردم است که تا کنون ۶ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

خواندن مجموعه فرهنگ تغذیه و رژیم درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعــه ایــن کتاب بــرای همه خانواده‌های ایرانی بســیار مفید اســت چرا کــه با معرفــی ارزنده‌ترین کلیدهای ســلامتی، دیده‌گاه‌های خواننده را پیرامــون مــوادغذایــی متحول کــرده و با کمتریــن هزینه به پیشــگیری و درمان بسیاری از عوارض و بیماری‌ها کمک می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان