دانلود و خرید کتاب آجرهای لعنتی خوب سعید حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آجرهای لعنتی خوب اثر سعید حسینی

کتاب آجرهای لعنتی خوب

معرفی کتاب آجرهای لعنتی خوب

کتاب آجرهای لعنتی خوب، اثر سعید حسینی و نازنین اسماعیل‌پور روایتی از انسان سرگشته امروز است که در انبوهی از سوالات و ابهامات دست و پا می‌زند. این کتاب سیر و سلوکی از این سرگشتگی تا رهایی و رسیدن به رشد و موفقیت و رویاهای بزرگ است.

درباره‌ی کتاب آجرهای لعنتی خوب

قهرمان اصلی کتاب آجرهای لعنتی خوب خسته از زندگی عادی و روزمرگی‌های خود در پی مواجه شدن با یک مساله تصمیم می‌گیرد سفری را آغاز کند. این سفر بسیار به او کمک می‌کند تا بتواند نوع نگاهش را به دنیای پیرامون و زندگی‌ شخصی‌اش تغییر دهد. همین تغییرات او به سمت قرار گرفتن در مسیر موفقیت می‌برد و در نهایت به ساختن یک زندگی ایده‌آل و خوب منجر می‌شود. داستان کتاب آجرهای لعنتی خوب به مخاطبان کمک می‌کند تا با همذات پنداری با قهرمان داستان، مانند او تصمیم به تغییر بگیرند و شانسی به شروع دوباره‌ بدهند و مسیر تغییرات را طی کنند.

کتاب آجرهای لعنتی خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر شما هم دوست دارید در مسیر رسیدن به رویاهایتان قدم بزنید، کتاب آجرهای لعنتی خوب برای شما است. کتاب آجرهای لعنتی خوب همچنین اثری عالی برای تمام کسانی است که فکر می‌کنند مشکلات جامعه و محیط پیرامون آن‌ها موانع بزرگی برای رسیدن به آرزوهایشان است.

بخشی از کتاب آجرهای لعنتی خوب

در مقابل چشمان سائل فقط تاریکی بود و سائل پایش به چیزی نامعلوم، شاید آجر شکسته‌ای گرفت و بر زمین افتاد. حالا سائل بهانه‌ای داشت برای گریستن. های های گریستن. گریستن به خاطر فرار از زندگی‌ای که دوستش نداشت و گریستن برای پیوستن به زندگی‌ای که او را به خود دعوت نکرده بود.

سائل احساس می‌کرد تغییر کرده است. چون حالا می‌دانست که باید چطور زندگی کند. احتیاج به هیچ توشه‌ای هم نداشت. حتی اگر آن معماران، معمارانی که از آجرهای لعنتی آجرهای خوب می‌ساختند، او را میان خود راه نمی‌دادند.

سائل قلمش را در جوهر زد و شروع به نوشتن کرد:

"همه ی ما شبیه افرادی می‌شویم که بیشترین ارتباط را با آن‌ها داریم"

شاید این افکار انسان‌ها باشد که همچون بازی دومینو به افکار ما برخورد می‌کند. این افکار آدمیان است که اگر سازنده باشد، می‌تواند تاثیرات و تغییرات سازنده‌ای در زندگی ما ایجاد کند.

نظرات کاربران

جمشیدی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵

دوستان استان هایی مثل سیستان و بلوچستان و شهرای جنوبی و هر شهری که مردمش افسرده نامید و خیلی خیلی ناراحت هستن از زندگی توصیه میکنم بخونن من خودم از زاهدان امدم مشهد دوستان اون مشکلاتی که مردم میگفتن که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۳۹۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان