دانلود و خرید کتاب توسعه مهارت های کوچینگ سعید حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب توسعه مهارت های کوچینگ اثر سعید حسینی

کتاب توسعه مهارت های کوچینگ

معرفی کتاب توسعه مهارت های کوچینگ

کتاب توسعه مهارت های کوچینگ نوشتهٔ سعید حسینی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب حکومت اسلامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب توسعه مهارت های کوچینگ

«توسعه مهارت‌های کوچینگ، بخش کوچکی از ابزارها و روش‌های کوچینگ است. چه رهبری باشید که به‌دنبال اتخاذ رویکرد کوچینگ در مدیریت است، چه کوچ‌ مشتاقی که تمرین‌ها را شخصاً ایجاد می‌کند یا یک کوچ‌ باتجربه که به‌دنبال به‌روزکردن ابزار خود است، این مقاله را منبع فوق‌العاده مفیدی خواهید یافت.

«اد باتیستا، کوچ‌ اجرایی، سان‌فرانسیسکو (کالیفرنیا)»

«اگر می‌خواهید مهارت‌های کوچینگ خود را توسعه دهید، این کتاب عملاً یک کلاس آموزشی در کتابخانه شماست! «چه، چرا و چگونه» با مثال‌های عملی و بینش کوچ‌ها باتجربه جهانی در این کتاب ادغام شده‌اند. من این کتاب را توصیه می‌کنم؛ زیرا کتاب دیگری در بازار وجود ندارد که تعادل بین تئوری و عمل را تا این اندازه حفظ کند!»

«ELONA HLATSHWAYO، مدرس کارشناسی ارشد در مدیریت در کسب‌وکار و کوچینگ اجرایی به‌عنوان یک رهبر برای فرآیند کوچینگ و ماژول‌های تمرین حرفه‌ای، مدرسه کسب‌وکار WITS، دانشگاه ویتز»

«توسعه مهارت‌های کوچینگ راهنمای جامع و به‌روزی را در اختیار کوچ و مراجع قرار می‌دهد که شامل تمرین‌ها و مطالعات موردی است که باعث رشد مهارت‌ها می‌شود. من آن را در برنامه کوچینگ تحصیلات تکمیلی خود به دانشجویان توصیه خواهم کرد و برای پیشرفت خودم استفاده خواهم کرد.»

«دکتر امی استابلر، مدرس ارشد، توسعه رهبری و آینده سازمان، مدرسه بازرگانی دانشگاه نیوکاسل»

«یک کتاب درسی کوچینگ عملی روشنگر، که یک نمای کلی مختصر و مفید از کوچینگ برای کسانی که مایل به یادگیری در حین تمرین اصول اولیه مهارت‌های کوچینگ هستند.»

«دکتر لورنزو تودورو، کوچ‌ اجرایی و مدرس رفتار سازمانی (UCL MBA)، دانشکده مدیریت UCL (دانشگاه کالج لندن)»

آیا درحال مطالعه برای تبدیل‌شدن به یک کوچ‌ حرفه‌ای هستید؟ آیا می‌خواهید مهارت‌های کوچینگ خود را تقویت کنید تا کوچ‌ یا رهبر بهتری شوید؟ یا می‌خواهید در مورد نحوه عملکرد کوچینگ برای کمک به بهبود زندگی دیگران بیشتر بدانید؟ پس این کتاب مناسبی برای شماست.

امروزه کوچینگ به‌عنوان یک روش بسیار مؤثر برای کمک به سایر افراد برای پیشرفت و موفقیت در شغل و زندگی خود شناخته شده است. با استفاده از این کتاب درسی مختصر، به‌سرعت دید کلی خوبی از اصول کوچینگ به‌دست خواهید آورد که شما را با یافته‌های کلیدی حاصل از تحقیقات کوچینگ و همچنین روش‌ها و ابزارهای اصلی که کوچ‌ها در تمرین روزانه خود استفاده می‌کنند، آشنا می‌کند.

در سراسر این کتاب، بیش از ۲۰۰ سؤال مهم کوچینگ چندین تمرین برای توسعه مهارت‌های کوچینگ خود و بینشی عمیق در مورد آنچه کوچ‌ها با تجربه انجام می‌دهند، خواهید یافت که می‌توانید بلافاصله از آن‌ها استفاده کنید؛ بنابراین در مدت زمان کوتاهی، دانش پایه‌ای محکمی از نحوه عملکرد کوچینگ به‌دست می‌آورید. درعین‌حال، می‌توانید از این کتاب به‌عنوان راهنمای عملی برای توسعه مهارت‌های کوچینگ خود نیز استفاده کنید. می‌توانید از این مهارت‌ها برای تبدیل‌شدن به یک مدیر یا رهبر بهتر، کمک به همکاران و دوستان خود در هنگام مواجهه با موقعیت‌های چالش‌برانگیز یا آماده‌سازی خود برای ارائه خدمات کوچینگ حرفه‌ای به افراد و سازمان‌ها استفاده کنید.

اگرچه تمرکز این کتاب بر روی کوچینگ در محیط کار خواهد بود، اما شما می‌توانید از بسیاری از رویکردهایی که در این کتاب ارائه شده است، در زمینه‌های دیگر نیز استفاده کنید، مانند زمانی که یکی از دوستان یا اعضای خانواده شما برای پیداکردن راه‌حل مسائل دشوار نیاز به حمایت دارد».

کتاب راهنمای اساتید نیروی هوایی(جلد دوم)
سید ابوالفضل حسینی نیک
اصول کارکرد، مزایا و محدودیت های ماهیچه های مصنوعی ساخته شده با مواد هوشمند
جواد صفائی
ویتامین هایی برای روح
امیرحسن مکی
چارلی بن و بوآی آبی
جنی نیمو
تحلیل داده - ستاده
علی سوری
کسی ما را به شام دعوت نمی‌کند
احمد آرام
تحلیل و بررسی مسئولیت مدنی، انتظامی و کیفری سردفتر اسناد رسمی
مرجان خالصه دهقان
با اینکه من دایناسورم می خوام بگم دوست دارم
جین یولن
پیشگیری
رضا رضائی
ما اینجا زندگی می کنیم؛ حیوان ها
الیور جفرز
شارل لویی بارون دو منتسکیو
احمد علامه فلسفی
سیاست گذاری رسانه ای
علی حیدری
زندگی به سبک رزمندگی
کاظم رجبعلی
اربعین حسینی
رحمت‌الله عرب نوکندی
مهندسی مدیریت ساخت (خوردگی، مقابله با آن در سازه، جوش)
مظفر کماندار
ساختار آموزش نوین و امروزی ایران
پریسا آقارفیعی
رازهای حافظه برتر
محمدسینا یعقوب‌نژاد
دوست من کجاست؟
مهسا ایمانی
فرهنگ شعر نو فارسی (جلد اول)
هیوا مسیح
تعادل سنت و مدرنیته عمان
محمد مسعود صادقی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان