دانلود و خرید کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد وندی وود ترجمه بهاره پژومند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد اثر وندی وود

کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد

نویسنده:وندی وود
امتیاز:
۲.۴از ۱۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد

کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد نوشته وندی وود با ترجمه بهاره پژومند منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور در زندگیتان تغییرات مثبت بوجود بیاورید و این تغییرات را حفظ کنید.

درباره کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد

شاید سعی کرده باشید با پیروی از برنامه‌ای مالی، پس‌انداز کنید یا تلاش کرده‌اید با استفاده از کلاس‌های اینترنتی، زبان جدیدی یاد بگیرید. شاید هدف‌تان این بوده که بیشتر بیرون بروید و با افراد جدیدی آشنا شوید. در آغاز، تصمیم‌هایتان محکم، پرشور و پابرجا بوده‌اند. با گذشت زمان نتوانسته‌اید به تعهدتان پایبند بمانید و نتیجه‌ای که می‌خواستید هم اتفاق نیفتاده است. این تجربه کاملاً مشترک انسانی است: می‌خواهیم تغییری ایجاد کنیم و تصمیم‌های محکمی می‌گیریم. فرض‌مان این است که این تنها کار لازم است. اما این کافی نیست شما باید به فکر تغییرات دیگر باشید باید آماده شوید تا کار دیگری انجام دهید. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور از پس تغییرات بر بیایید.

خواندن کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را در جهت مثبت تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب عادت‌های خوب عادت‌های بد

علم و تجربه ما نشان داده‌اند که ذهن ما به‌طور طبیعی عادت‌ها را ایجاد می‌کند، هم ناخودآگاه و هم غیرمستقیم. شرط می‌بندم اولین پانزده دقیقه بعد از بیداری‌تان هر روز دقیقاً به یک شکل است. این طبیعی است، اما این نتیجه‌گیری که ذهن ما باید دائماً تمایلات فعال و هدفمندانه را تولید و بازتولید کند تا تداوم داشته باشد، آسان‌تر است. باور این مسئله آسان است که ثابت‌قدم بودن ناشی از تلاش‌های مکرر و آگاهانه ما برای هدایت اعمال تا رسیدن به اهداف‌مان است. اگر الگوهای رفتاری ما نتیجه «فقط انجامش بده» بودند که باور بسیاری از ما است، آن‌وقت ذهن آگاه‌مان باید ادامه‌دادن کارهایی را انتخاب می‌کرد که هر روز می‌کند ... درست؟

اگر ذهن‌مان را مجبور کنیم، ممکن است این کار را بکند، اما ذهن آگاه ما ارتباط اندکی با تمام انواع کارهایی دارد که می‌کنیم – مخصوصاً عادت‌هایمان. درعوض دستگاهی عظیم، نیمه‌پنهان و ناآگاه مشغول کار است، دستگاهی که می‌توانیم با علامت‌ها و اشاره‌هایی از ذهن آگاه‌مان هدایتش کنیم، اما درنهایت مستقلاً کار می‌کند، بدون اینکه کنترل اجرایی چندان دخالتی در آن داشته باشد. این بخش‌های ما بسیار متفاوت از خودِ آگاهی هستند که می‌شناسیم و می‌توان آنها را به روش‌هایی کاملاً متفاوت به کار گرفت.

خودی که می‌شناسیم، دغدغه‌اش ترفیع‌گرفتن و عشق و عاشقی است. خودِ ناآگاه ما عادت‌هایی را شکل می‌دهد که ما را قادر می‌کند کاری را که در گذشته کرده‌ایم، به سادگی تکرار کنیم. ما تجربه خودآگاه اندکی از ایجاد یک عادت یا عمل‌کردن از روی عادت داریم. عادات‌مان را به همان روشی که تصمیم‌های خودآگاه‌مان را می‌گیریم، کنترل نمی‌کنیم. این ماهیت پنهانی و زیرپوستی عادت است. توضیح می‌دهد که چطور گفتگوهای سرسری‌مان درباره این موضوع، حس غریب سرافکندگی و تسلیم را نشان می‌دهد: «اوه، خب این عادت منه»، انگار عادت‌ها تقریباً مستقل از ما وجود دارند یا در موازات خودی که تجربه‌اش می‌کنیم، عمل می‌کنند و این حقیقت دارد، عادت‌ها معماگونه بوده‌اند، دهه‌ها با این فکر همراه بودند که ترک عادت‌های بد یا ایجاد عادات مفید و جدید فقط به قصد و اراده مربوط می‌شود. 

نظرات کاربران

خاموش
۱۳۹۹/۱۰/۰۸

ترجمه افتضاح با کلمات قلنبه سلنبه که هرچقدر تمرکز می کنی تا از متن چیزی سردربیاری هیچی ازش سر درنمیاری

مهدی
۱۳۹۹/۰۷/۲۳

باز هم میگم: گرونه !!! لطفا پیگیری کنید. ممنونم.

Mahshid
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

من هنوز کتاب رو تموم نکردم ولی تا جایی که خوندم مطالب بسیار کلی بیان شده و اصلا کاربردی نیستند. ترجمه کتاب هم روان نیست و از جملات طولانی ومبهم استفاده شده.

amir
۱۴۰۰/۱۰/۱۸

کتابی خوب با ترجمه ای در حد گوگل ترنسلیت.

Alireza
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

قیمت یخورده بالاست ولی کتاب خوبیه

کاربر ۲۳۵۵۴۳۰
۱۴۰۰/۰۳/۰۳

لطفا این نظر رو منتشر کنید کتاب رو از اپلیکیشن کتابرااه رایگان مطالعه کردم خیلی خوب بود چیزی کهنویسنده رایگان گذاشته شما چرا پول زور میگیرین دوما آخه این چه قیمتهاییه که گذاشتین تازه فالشم نمیدین برای بهبود و ادامه

- بیشتر
تام فلتون
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

اصلا خیلی بده

Avant-garde
۱۳۹۹/۱۱/۰۳

این کتابای بی‌محتوا چیه آخه؟ چهارتا شاهکار ادبی رو با چهارتا مترجم خوب تخفیف بدین! آدم عنوان کتابو میخونه حالش بد میشه! شما ناخواسته سلیقه‌ی مردم در کتابخوانی رو نابود می‌کنید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۱)
«می‌توانی این کار را بکنی! اگر یکی باشد که بتواند، آن یک نفر تویی.» «هیچ کاری نیست که تو از پسش برنیایی.»
M.Taha
باور این مسئله آسان است که ثابت‌قدم بودن ناشی از تلاش‌های مکرر و آگاهانه ما برای هدایت اعمال تا رسیدن به اهداف‌مان است.
M.Taha
گویی تلاش برای سرکوب یک فکر به آن انرژی خاصی داد بود که بعداً دوباره به ذهن خطور کند.
بهار
ما یک محرک ویژه و جالبِ مشترک میان افراد پیدا کردیم تا به عادات‌شان آگاه شوند: بودن با دیگران. فقط بودن با بقیه کافی است که نور را به سمت درون برگرداند و شروع کنید به نظارت بر کاری که معمولاً بدون نیاز به هیچ ژرف‌نگری انجام می‌دهید. اگر احساس می‌کنید که چندان از خود عادت‌پذیرتان آگاه نیستید (و می‌خواهید که باشید) این کار احتمالاً سودمند است: وارد جمع بشوید. بلافاصله به درک بهتری از خود می‌رسید.
بهار
چه چیزی تلاش‌های همه ما را از خط خارج می‌کند؟ پاسخ این است که ما واقعاً درک نمی‌کنیم چه چیزی محرک رفتارمان است. مشکل عمیق‌تر از این‌هاست. باید دست بالا گرفتن خود معقول‌مان را متوقف کنیم و درعوض به این درک برسیم که از بخش‌هایی عمیق‌تر هم ساخته شده‌ایم.
shariaty
بافت محیطی بر درک ما از عادت سایه می‌افکند. اگر بافت ثابت باقی بماند – هنوز در همان جای قبلی زندگی کنید، از همان مسیر قبلی برای رفتن سر کار برانید، هر روز عصر روی مبل‌تان بنشینید – آنگاه خودبه‌خود اعمال گذشته را تکرار می‌کنید. این‌ها محیط‌هایی غنی برای ساختن و ماندگارکردن عادت‌ها هستند.
بهار
زمانی که پاسخ خودکار ما، پاسخی مطلوب باشد، عادت‌ها و اهداف‌مان در هماهنگی‌اند. دیگر مجبور نیستیم به اراده وابسته باشیم. این نتیجه نهایی این کتاب است: درک اینکه چگونه در میان تله‌های زندگی روزمره، عادات خوبی بسازیم. می‌توانیم یاد بگیریم عادت‌هایی بسازیم که به شکلی مؤثر کنارمان کار کنند نه در مقابل‌مان.
بهار
می‌توانیم عادت‌های ناخواسته را تغییر دهیم و عاداتی خوب بسازیم که با اهداف‌مان سازگارند.
بهار
عادت‌ها آن‌قدر بی‌سروصدا کار می‌کنند که به‌ندرت درموردشان فکر می‌کنیم. کلمه عادت به‌حدی خودبسنده است که عقلاً می‌توان آن را نوعی خود ثانوی دانست – جنبه‌ای از شما که در سایه ذهن اندیشه‌گر که این‌قدر خوب می‌شناسیدش، زندگی می‌کند. درک اینکه چگونه کار می‌کند، به منابع کامل روان‌شناختی و عصب‌شناختی نیاز دارد.
بهار
در این مرحله، هنگامی که امیال برآورده‌نشده ما زیاد می‌شوند و انگیزه‌مان افول می‌کند، خودِ آگاه و متفکرمان وارد می‌شود. خودآگاهی ما به‌راحتی در دسترس است و به آسانی توجیهاتی برای رهاکردن تلاش‌هایمان می‌تراشد. دلیل تراشیدن استعدادی است که ذهن خودآگاه‌مان در آن استاد است. در چشم برهم‌زدنی می‌توانید خوردن پیتزای دیشب را (ناهار نخورده‌اید) یا صرف‌نظرکردن از باشگاه‌رفتن امروزتان را (زانویتان درد می‌کند) توجیه کنید. این استعداد درنهایت باعث می‌شود که از جنگیدن با خود و محیط‌مان دست برداریم. دوباره همان جایی هستیم که شروع کرده بودیم.
بهار

حجم

۴۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

حجم

۴۶۲٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۳ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان