دانلود و خرید کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری نادر غریب‌نواز
کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری اثر نادر غریب‌نواز

کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری

معرفی کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری

کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری نوشته نادر غریب‌نواز است. این کتاب یک راهنمای جامع برای موفقیت است. کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری به شما کمک می‌کند مانند یک کوهنورد در مشکلات زندگی رفتار کنید.

درباره کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری

اگر تجربه کوهنوردی در یک صبح زود را داشته باشید و در یک صبحی که هنوز آفتاب طلوع نکرده است و هوا کاملا تاریک است بخواهید قله ای را فتح کنید به محض شروع به کوهنوردی و صعود از یک قله هزاران خیال منفی سراغ شما خواهد آمد. شما با چند عامل ترسناک روبرو هستید مثل تاریکی، کوههای سر به فلک کشیده و مرتفع که دور تا دور شما را فرا گرفته اند، حیوانات وحشی که احتمال دارد حین صعود به خصوص در فصول سرد سال با آنها بر خورد کنید. صخره ها و سنگ های تیز همراه با شیب تند و ده‌ها عامل دیگر در شروع کار انگیزه شما را کمی سست کند حال تکلیف چیست؟

زندگی هر فردی مملو از کوه‌های متعددی است. اگر شما یک ورزشکار هستید و هدفتان قهرمانی در رشته مورد علاقه تان است با یک کوه ورزش روبه‌رو هستید که قهرمانی بر قله آن ایستاده است. اگر دانش آموز یا دانشجویی هستید که هدفتان پذیرش در یکی از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد است با کوه تحصیل روبرو هستید که قله آن قبولی و کسب رتبه های پایین است. اگر هدفتان این است که در شغل خود حرفه ای شوید به عنوان مثال یک وکیل درجه یک، گزارشگرو مجری بی رقیب، پزشک حاذق، مکانیک حرفه ای، آرایشگر وارد، فروشنده ماهر، مدیر موفق، هنرمند بی همتا، نقاش چیره دست و هر چیز دیگری که مد نظر شما باشد با یک کوه مرتفع روبرو هستید. که قله آن را شاید افرادی زودتر از شما فتح کرده باشند ولی هنوز جا برای شما وجود دارد و شما می‌توانید به آن‌ها برسید.

خواندن کتاب قدرت کوه در انگیزش و خودباوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در زندگی موفق‌تر باشند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان