دانلود و خرید کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ الیسون جی فاسکت ترجمه حدیث مددی‌ماهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ اثر الیسون جی فاسکت

کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

معرفی کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ نوشته الیسون جی فاسکت است که با ترجمه حدیث مددی ماهانی منتشر شده است. این کتاب به خواننده یاد می‌دهد انگیزه داشته باشند‌ برای تمرکزداشتن و دنبال‌کردن رویاهای زندگی خود.

درباره کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

این کتاب روش‌های موثر و با انگیزه ماندن در طول دستیابی به اهدافتان را به تفصیل طی سیزده فصل شرح می‌دهد و هر فصل ایده‌ها، تمرینات و پرسش‌هایی ارائه می‌کند که قطعاً انسان را به فکر فرو برده و به نتیجه‌ای مؤثر خواهد رساند. بنا براین لازم است به این پرسش‌های قدرت‌بخش در طول کتاب با تأمل فکر کنید و پاسخ دهید. در پایان هر فصل از کتابشاهد رشد فردی‌تان خواهید بود. هدف این کتاب فراهم ساختن اطلاعات، بینش و چشم‌اندازهای تازه در باب بلندپروازی، تعیین اهداف و دنبال کردن آن‌ها از طریق انجام آن‌ها، برای زنان است. قصد این کتاب آموزش، قدرت بخشیدن و به فکر واداشتن خواننده است. 

خواندن کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگیشان را تغییر دهند و در مسیر موفقیت قدم بردارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راز موفقیت زنان باهوش در دستیابی به اهداف بزرگ

. رویاپردازی فقط یک تفکر ارادی ساده نیست. اگر از امروز شروع کنیم، من شما را تشویق می‌کنم تا به خود اجازهٔ بلندپروازی دهید. اگر هرگز برای تأمل بر رویاهای خود وقت صرف نکرده‌اید پس چگونه باید به رویاهای خود دست یابید؟ تصور اینکه همین حالا هم در تصرف اهداف و رویاهای خود هستیم به ما اجازه می‌دهد تا به شدت در مورد آیندهٔ خود هیجان‌زده باشیم و امیدواری و الهام‌بخشی را تقویت کنیم.

حقیقت این است، که هر موفقیت و هدفی، زمانی به عنوان یک رویا آغاز شده است. در سر پروراندن رویاها و ابراز آن‌ها به ما اجازه می‌دهد تا آیندهٔ بالقوه‌ای را تصور کنیم که می‌تواند شبیه آن‌ها باشد. تقریبا چنان است که گویی رویاهای خود را قبل از اقدام به تبدیل آن‌ها به اهداف، از نظر اندازه و راحتی "می‌آزماییم". تفاوت میان رویاها و اهداف این است که رویاها بسیار آینده‌نگر هستند، در حالی که اهداف عینی‌ترند، زیرا فرد متعهد می‌شود و یک حس اضطرار برای دستیابی به هدف پدید می‌آورد. تفاوت میان زنان موفق و ناموفق این است که زنان موفق می‌آموزند که رویاها و تصورات خود را جدی بگیرند. آن‌ها رویاهای خود را به خاطر این که صرفاً رویا هستند نادیده نمی‌گیرند. در عوض، آن‌ها پی می‌برند که افکارشان می‌توانند به حقیقت بپیوندد و ناگهان چیزی ناملموس می‌تواند به چیزی ملموس تبدیل شود. تنها پس از این که برای بلندپروازی و بلندنظری وقت گذاشته باشیم خواهیم توانست هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و سپس عمل کنیم.

به یاد دارید که به دست آوردن هر چیز با ارزشی در ابتدا فقط یک فکر، ایده و یا بارقهٔ الهام ناگهانی نبوده است؟ توجه داشته باشید که مهم نیست چقدر پیشرفت‌های شما کوچک هستند، آن‌ها ابتدا به عنوان افکار و تصوراتی شروع شدند که به شما اجازه دادند هیجان‌زده و پر شور شوید و به انگیزش شما برای هدف‌گذاری، اقدام و پیروی از برنامه‌های مورد نیازتان کمک کرده‌اند. رَوَند پرورش رویاهایمان را می‌توان با فرآیندهایی که در طبیعت روی می‌دهند مقایسه کرد. درختان زیبایی که (در طبیعت) می‌بینید، از دانه‌های کوچکی در زمین آغاز شدند. با مراقبت منظم از سوی محیط، دانه‌ها به آرامی به یک درخت تنومند تبدیل می‌شوند. کل این فرآیند یک شبه اتفاق نمی‌افتد، بلکه در بازهٔ زمانی مداوم و طولانی رخ می‌دهد. رویاپردازی اولین گام برای کاشت بذرهای موفقیت در ذهن ما است. همین که این بذر در ذهن ما کاشته شود و ما به آن رسیدگی کرده و تغذیه‌اش کنیم، به چیزی بسیار بزرگ‌تر تبدیل می‌شود، که بعد می‌توانیم به برداشت پاداش‌های محسوس از آن بپردازیم.

من فکر می‌کنم کلید موفقیت این است که برای زنان هیچ محدودیتی ایجاد نشود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۲۸۰٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان