دانلود و خرید کتاب خالقین کمیک استریپ ۱ یاسمن امامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خالقین کمیک استریپ ۱

کتاب خالقین کمیک استریپ ۱ نوشته یاسمن امامی و سعید رزاقی و سینا فایضی است. این کتاب ماجرای زندگی سازندگان ابرقهرمان‌ها و دنیای کمک را روایت می‌کند.

درباره کتاب خالقین کمیک استریپ ۱

کمیک‌ها در ابتدا برای کسب درآمد ناشر‌ها چاپ می‌شدند. در آن زمان ناشرها قصه‌های کارآگاهی و حادثه‌ای را در مجله‌هایی با کاغذ ارزان قیمت منتشر می‌کردند و هدفشان تبلیغات و کسب درآمد برای انتشارات بود.

اروپایی‌هایی که در آمریکا ساکن شده بودند، همه چیز داشتند جز تاریخ. ساکنین جدید آمریکا، بومی‌های سرخپوست را قتلِ عام کرده بودند و این ماجرا تاریخ قابل افتخاری نبود. در تمام بحران‌هایی که آمریکا با آن‌ روبرو بود، یک موضوع بیش از هرچیزی به چشم نویسندگان آمریکایی می‌آمد، اینکه آمریکا هیچ پیشینه‌ی تاریخی، اسطوره و یا افسانه‌ای ندارد که بتواند به کمک آن مردم را با ارده‌ای قوی متحد کرد. آمریکا نه شاهنامه و رستم و افراسیاب داشت که چند صد سال داستانش برای کودکان آمریکایی تعریف شود و نه خدایان دینی مانند اودین و ثور و لوکی‌ که هزاران سال با جادو با انسان‌ها درگیر شوند.

آمریکا در قرن ۲۰ و زمانی که دنیا حال خوبی نداشت تصمیم گرفت روی کمیک استریپ سرمایه‌گذاری کند که در آن زمان شکل جدیدی از ادبیات بود. عصر طلایی کمیک در دهه ۳۰ قرن بیستم و با ظهور قهرمان خداگونه‌ی دنیای داستان مصور یعنی سوپرمن با لباس آبی-اناری جذاب شروع شد. ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰ عصر طلایی کمیک بود. بسیاری از نشرها فهمیدند کتاب‌های کمیک می‌تواند فروش خوبی داشته باشد و کار طراحی مجله‌های کمیک آغاز شد.

این کتاب به مشهورترین نویسندگان کتاب‌های کمیک می‌پردازد.

خواندن کتاب خالقین کمیک استریپ ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کمیک و دنیای سینمایی آن علاقه ‌دارید این کتاب را اصلا از دست ندهید.

نظرات کاربران

مرد عنصری
۱۳۹۹/۰۵/۰۵

خدایی غیر قابل توصیفه اگه استن لی نبود الان مارولی دیگر وجود نداشت خدا رحمتش کنه من از ۸یا۷ سالگی میشناختش وقتی خبر مرگش رو شنیدم خیلی ناراحت شدم ایشون چند تا نقل قول کرد ۵همه ی ما دوست داریم قدرت

- بیشتر
مرد عنکبوتی
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

چه باحال

Feliciano✨
۱۳۹۹/۱۲/۱۰

عالی بود عاشقش شدم ❤️❤️❤️

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۶٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۹,۵۰۰
تومان