دانلود و خرید کتاب لبخند بدون دلیل لی ال جامپولسکی ترجمه شهلا عزیزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لبخند بدون دلیل اثر لی ال جامپولسکی

کتاب لبخند بدون دلیل

معرفی کتاب لبخند بدون دلیل

کتاب لبخند بدون دلیل نوشته لی ای جامپولسکی است. این کتاب با ترجمه شهلا عزیزی منتشر شده است. مباحث این کتاب یعنی رفتاردرمانی روشی برای داشتن رضایت و شادمانی در زندگی است، بدون آنکه نیازی به ایجاد تغییر در موقعیت اجتماعی، مذهب، همسر یا میزان حساب بانکی شما داشته باشد.

درباره کتاب لبخند بدون دلیل

در این کتاب روش‌های شفاف و فشرده‌ای به شما ارائه شده است که همین لحظه می‌توانید آنها را شروع کنید ـ شروعی برای یک زندگی شادتر و پرمعناتر. در واقع با جایگزین کردن واکنش‌های غیرارادی ناشی از ترس و با ادراک جدیدی از خود و جهان اطراف، شما خواهید آموخت تا زندگی همراه با آرامش و سودمندی بیشتر را تجربه کنید. در این کتاب روش‌هایی کاملاً ساده و عملی برای شاد زیستن به شما ارائه می‌شود که اساس آنها تنها داشتن رویه‌ای متفاوت در نزدیک شدن به مسائل زندگی است.

این کتاب بر پایه‌ی رفتار درمانی است، رفتاردرمانی روشی برای مرور کردن واکنش‌های روزانه شما به چالش‌های زندگی توأم با آرامش ذهنی است، البته بدون ترس، خشم و گناه. این روش به هزاران نفر در سراسر دنیا کمک‌های زیادی کرده است و اینک امیدوارم که بتواند به شما نیز کمک کند.

خواندن کتاب لبخند بدون دلیل را به چه کسانی یپشنهاد یم‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی شاد‌تری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب لبخند بدون دلیل

مشکل هرچه باشد،عشق چاره‌ساز آن است

زندگی همه ما می‌تواند به صورت مجموعه‌ای از مشکلات پایان‌ناپذیر ظاهر شود ـ بعضی بزرگ، بعضی کوچک و بعضی برطرف‌نشدنی ـ که مسلماً هر کدام راه‌حل متفاوتی می‌طلبد. شما نیز ممکن است همین حالا با تعدادی از آنها مواجه باشید.

رفتاردرمانی طریقهٔ متفاوتی از نگریستن به مشکلات (و جهان) را با تمرکز بر روی یک راه‌حل در مقابل تمام چالش‌ها به شما ارائه می‌دهد: «رفتار و طرز برخورد» شما در مواجهه با هر مشکل بسیار مهم‌تر از اقدام به خصوصی است که به عمل می‌آورید. هنگامی که با مسئله جدیدی با حالت تهاجمی یا خشم نزدیک می‌شوید، حتی اگر با راه‌حل مطلوبی وارد شوید، آرامش ذهنی نخواهید داشت. در این‌صورت حل مشکلات چه سودی برای شما خواهد داشت اگر هرگز به شادی و رضایت دست نیابید؟

اگر در برخوردهایتان با اهداف زندگی، دلسوز و مهربان باشید و باور داشته باشید که تمام «مشکلات» دربرگیرندهٔ درس‌های باارزشی است، آن‌گاه به آرامش فکری خواهید رسید. در عوض اینکه دائماً یک «حلال مشکل» باشید، یک «عشق‌دهنده» شوید. این تغییر می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. بدانید که زندگی آنقدر پیچیده نیست که شما فهرستی از مشکلات پایان‌ناپذیر از آن ساخته‌اید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
شنیدن فعال را بکار گیرید. در این صورت دیگران احساس خواهند کرد که مورد قبول شما هستند و دوستشان دارید. و شما احساس خواهید کرد که بال درآورده‌اید.
zohreh
مایکل هرگز جهان را پر از مشکلاتی برای حل کردن نمی‌بیند، بلکه او جهان را پر از مردمی برای عشق ورزیدن می‌بیند.
zohreh
۱ ـ در حقیقت تنها دو احساس وجود دارد: عشق و ترس. ۲ ـ در حقیقت تنها یک مشکل وجود دارد: باوری که شما را از خداوند، آفرینش و انسانیت دور سازد. ۳ ـ در حقیقت تنها یک راه‌حل وجود دارد: پی بردن به آنکه ماهیت هستی عشق است.
behnaz

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان